Pro začínající análnice a análnáře

26.08.2011 15:15

(Určeno pro: bez rozlišení)

(Autor: LatexVal)

Ne každý má rád anální sex. Ne každý, kdo na něj začne myslet jako na něco, co by zkusil, hned běží do sexshopu, aby si koupit hračky. Někdo na to prostě nemá buď odvahu a nebo peníze.

Jeden čas jsem z různých zdrojů a od různých lidí dělala takový svůj malý soukromý průzkum toho, čím vším si lidi dokážou ojet zadek v době, když právě ty hračky chybí. Je pravda, že fantazie člověka nezná hranic, takže mě ani nepřekvapilo, když jsem zjistila, že se dá použít tenká svíčka nebo dokonce mladá jarní mrkvička. Prý i taková rukojeť dřevěné paličky na maso není k zahození :-) O vařečkách, měchačkách a jiných nástrojích s příhodnou rukojetí, se tu ani nezmiňuju. Jeden mladý muž mě usadil odpovědí, že se šuká propiskou a jiný zase fixou. Nu což, jsou to věci stále při ruce:-) Stejně jako tenká tuba od lepidla. No to víte, vás to přepadne v kanceláři a co pak? ;-) Nejzajímavější odpověď mi přišla od jednoho kluka: „Tsss, myslíš, že si budu zadek ničit něčím tvrdým? Sem si koupil kartáček na zuby s gumovou rukojetí a to je krásně měkkounký...“ Má pravdu :-) Od této chvíle se v supermarketech na kartáčky dívám dvojím metrem:-) Prý navíc zabije dvě mouchy jednou ranou. Jedna strana na zuby, druhá do.... no však víte :-) Nedovedu si ale představit ranní či večerní rituál čištění zubů kartáčkem, jehož druhá strana byla doslova v pr... :-D

Ale my, co v tom vesele jedem už několik let, si prostě pořídíme skvělou hračku k tomu určenou :o))))

-V-