Důmyslný vynález pro subinky :-)

02.09.2011 00:36

(Určeno pro: submisivní ženy)

(Autor: LatexVal)

Jsem pyšná na svého Pána. Před časem vyrobil určitou věc, na kterou strašně ráda vzpomínám.

Byla to jakási tyč do písmene T, tedy použitelné obráceně. Na kotníky mi připevnil pouta s karabinou, zavázal mi oči, spoutal ruce a do kundičky cosi strčil. Pak jsem cítila, že mi něco připevnil ke kotníkům. A já tam ležela bezmocná, nevědíc, co se děje. Sotva jsem neznatelně pohnula kotníky, cítila jsem ten pohyb až v kundičce. Jak rafinované! Na konci tyče byl robertek, který plenil moje nitro, jen co jsem pohnula nohama.... Tyč vedla do středu další tyče, která končila u mých kotníků. Prostě obrácené písmeno T. Ani nemusím popisovat, jak to celé bylo pro mě vzrušující. Subinky budou mít určitě nezapomenutelný zážitek :-) (návod na výrobu tyče najdete v návodech-Jak vyrobit, pozn. -ČP-)

-V-