"Protože takhle to tu prostě chodí..." - díl 2.

09.02.2012 13:27

Tento způsob „dobra“ zdá se mi poněkud něšťastný...

Pokud něco veřejně děláte pro lidi, většinou je za tím nějaká pohnutka. Chcete o sobě dát vědět, zviditelnit se, chcete předat svoje úvahy, myšlenky, či rady, chcete si do někoho či něčeho rýpnout, naštvat, udělat radost... a kdo ví, co ještě. I náš web vznikl „pro něco“. Chtěli jsme lidem předat něco ze sebe, inspirovat je - ať už krátkými popisky nebo přímo našimi zážitky. Chtěli jsme ukázat, že ten pravý/ta pravá skutečně existuje... že stojí za to doufat, věřit ve štěstí a třeba tomu svému snu i maličko pomoci. Chtěli jsme ukázat, že fungující D/s vztah není utopií. Necpeme se mezi „mazáky“. Sami jsme v téhle oblasti nováčky. Ale to nám snad nebere právo rozdávat víru dalším, začínajícím dušičkám. Nebo ukázat trošku hravosti těm, kteří ji nemají vrozenou.

Jak to tak bývá, každá mince má dvě strany a tak z mého oblíbeného rčení „Všechno zlé je pro něco dobré“ občas vzniká i pořádný protiklad ve znění „Všechno dobré je k něčemu zlé“.

A tak i při naší snaze proniknout do BDSM komunity jsme hned v začátku narazili. Z dobrého úmyslu ukázat napsanou repotráží nováčkům, že nestoři v BDSM nekoušou, že to jsou milí lidé, jen trošku více hravější oproti vanilkám, kteří vás (pokud jste rozumní) rádi přijmou mezi sebe, se nafoukl skoro až „mediální“ balon. Vím, můžu si za to sama a tak i tady si sypu popel na hlavu. Ale krucinál, měla to být podaná ruka ostýchavým jedincům, kteří váhali, zda se něčeho reálného vůbec zúčastnit. Stejně jako já jsem před časem váhala, zda na sraz jít a jaké to tam vlastně bude.
Nehledě na to, že jsem se dozvěděla, jaká jsem pitomá husa, nafoukaná, která se povyšuje svou reportáží nad ostatní sub jedince, kteří pro mě jsou snad méně než vzduch.

Další srážka byla zjištění, že naše webovky děláme jen kvůli reklamě. Reklamě na co? No, to jsem se vlastně nedozvěděla. Škoda. Možná tak kvůli zboží v e-shopu, na kterém „my hlupáci“ nemáme ani korunu pro sebe. Dobrý úmysl - podat začátečníkům pomocnou ruku, naispirovat bezfantazijní nebo nabídnout čtenářům nadstandard v podobě originálních šperků - byl opět po zásluze potrestán.

Inu, i v diskuzi narazí člověk na zajímavé lidi. Až doteď jsem si myslela, že diskuze je od slova diskutovat nebo-li vyměňovat si své názory, vyslechnout jiné a byť s nimi nesouhlasím, respektovat jejich obsah. A pokud má člověk co k tématu říct, má svobodnou volbu svůj názor vyjádřit. Můj dobrý úmysl psát své zkušenosti v doměnce, že si z nich někdo něco může odnést, se mi nevyplatil. Opět jsem chtěla pomáhat. Člověk by asi neměl jiným veřejně mávat před nosem svým statusem „Jsem šťastná“ nebo „Mám své zkušenosti kde čerpat“. Byla jsem (byť se smajlíkem a ne ve zlém úmyslu) poučena, že ostatním můžu připadat až „příliš chytrá“. Přitakání další diskutující mi tuto nálepku fofrem napláclo na čelo. Ne vždy, co končí smajlíkem postrádá jízlivost. Zřejmě jsem měla počet příspěvků, který převyšoval určitou mez, určitý počet, který mi do dneška zůstává neznámý. Vyplatí se vůbec radit? Vyplatí se vůbec psát své doměnky? Vyplatí se vůbec někam lézt? „Hleď si svého písečku, ty pitomá nafoukaná povyšující se příliš chytrá huso!“ hřmí mi nad hlavou.

Není vše jen špatné a negativní... Jen občas ze sebe musí člověk ty negativa vyblít, aby měl místo na to hezké  Třeba ty dnešní vzdechy někomu pomůžou (byť jen otevřít oči) a nebo ne a já zůstanu tou pitomou nafoukanou povyšující se příliš chytrou husou. Gagaga...


Pro ty, které mění dobro na zlo vzkazujem, že sil máme dost, neboť ve dvou se to lépe táhne.
A těm, kteří mají v srdci místo na to dobro, a dávají nám najevo svou podoru (nejen) milými slovy, neskutečně děkujem!!! Vy jste totiž ten hnací motor, ten důvod, pro který stojí za to tvořit. A zaplať bůh je vás neskutečně moc!

-LatexVal-