Prádlo pro masochistky

02.04.2012 21:26

„Čubko, strašně jsi zlobila!“ zahřímal její Pán. „Kdo ti má pořád ty tvoje drzosti trpět? No? Já snad?“ Je v ní jen malá dušička, zase něco udělala špatně, Pán se zlobí. To zase přijde trest, probleskne jí hlavou a tělo se jí bezděky zachvěje. „Nu, ale abych na tebe nebyl jen tak strašně moc přísný, mám pro tebe i dárek. Těšíš se?“ Udiveně k němu obrátí oči. Teď? Když jsem zlobila? „Dárek, Pane?“ nechápavě se optá. „No jistě, budeš z něj mít radost,“ škodolibě se usměje Pán. A ona už ví, že to není jen tak samo sebou...

Do rukou jí vkládá balíček. „Rozbaluj opatrně, ať si neublížíš,“ nabádá ji. Pomalu otvírá krabičku a z jemného papíru se snaží cosi vylovit. „Jauvajs,“ ucukne rukou a na čele jí na malý okamžik zůstane vráska stínu. „Ty mě neposloucháš! Říkal jsem opatrně!“ pleskne Pán svou čubku po zadku. „Omlouvám se, Pane, jsem celá nedočkavá.“ „No to vidím, ale jsem zvědavý, zda budeš tak nedočkavá, až se dozvíš, co to je a budeš mi to muset předvést,“ hlasitě se zachechtá její trapič. Opatrně vybaluje černou látku. A najednou vidí, o co se před chvílí píchla. Na malý okamžik přestane dýchat. No to snad nemyslí vážně, honí se jí myšlenky hlavou. Byla natěšená na dárek, ale jak si mohla myslet, že by Pán zapomněl na to, jak se před chvílí na ni zlobil za její drzosti. No to je tedy dárek nedárek! Zachvátí ji vlna strachu, ale zároveň vzrušení. Je přeci masochistka! Tohle se jí bude líbit. Od Pána dostala prádlo. Kalhotky a podprsenku. Avšak ne jen tak ledajakou. Na vnitřních stranách prádla jsou šikovně připevněné malé připínáčky. V jejím čubčím mozečku to začíná vřít při všech těch myšlenkách a představách, které jí tam momentálně lítají. „Myslím, že si oba užijem zajímavé odpoledne. A na drzosti nebude prostor. Co myslíš, čubičko?“ Ona jen polkla a tiše kývla. V jejím pohledu pak mohl vyčíst vše....

 

Tento nápad mě zaujal na stránce https://dermannia.com. Zajímavě řešená podprsenka a tanga umocní masochistkám zážitek při nošení :-) Už jsem začala přemýšlet i o tom, jak by se takový kousek prádelka nechal vyrobit doma. A jedné, co mě prozatím napadlo, je to, že by bylo daleko jednodušší si dát do kalhotek kaktus :-))
-V-