Leden 2012: Kde jsou hranice aneb Sáhli jste si na dno?

02.02.2012 00:49

1. 1. 2012 -

Po předchozím Tématu měsíce, které bylo trošku, řekněme, odlehčenější, se zase vracíme ke snaze o kontroverzní a "divočejší" námět. Hranice. Slovo, které má v BDSM oblasti doslova magickou moc. Dojít na hranici, prozkoumat jí, vyzkoušet, kde jsou... Pro někoho je hranice u pár kapek vosku, jiný jí má tak daleko, že to už hraničí s patologickým postižením. Tohle téma možná volně navazuje na téma o masochismu, ale chtěli bychom, abyste ho uchopili přeci jen trochu jinak. Nevnímejte jen bolest, hranice mohou být psychologické, fyzické... jakékoli. Objevili jste už ty svoje? A - chcete je vůbec objevit nebo si raději necháváte prostor pro fantazírování ve smyslu, jaké by to jednou mohlo být, kdyby...?

A - kde vlastně ty hranice jsou? Říká se, že když chlap křičí, že už nemůže, tak má pořád ještě 70 procent rezervy. O ženách se říká zase spousta jiných věcí, každopádně je fakt, že asi ani my sami sebe dobře neznáme a nevíme, co můžeme od vlastního těla čekat. Prostě - můžeme si myslet, že jsme si sáhli na dno, že jsme poznali hranice, ale pak přijde situace, která to všechno ještě posune, ještě změní. Dá se vůbec říct s nějakým pocitem, blížícím se jistotě, že v tom či onom momentu jsme zažili vrchol?

Naštěstí erotično a BDSM vůbec jsou místa, kde se dá pořád a pořád objevovat. Kde se dá nacházet, bojovat sám se sebou, nořit se do svých snů, utíkat před nimi... Není to běh na sto metrů, kde zkrátka víte (a vědci vám to spočítají), že anatomická stavba lidského těla a vlastnosti kostry, kloubů a svalů nikdy neumožní překonat hranici 9 sekund a 31 setiny. Není to plavecký polohový závod, kde se můžete k rekordu posunout třeba jenom tím, že si oblíknete lepší plavky...

Takže - je tu další Téma měsíce. A vy můžete psát, ať už svoje zážitky, nebo třeba představy o tom, jak to vlastně v téhle oblasti chodí. Popište svoje fantazie, svoje úvahy o tom, kdy si na tu hranici člověk vlastně může sáhnout - a jestli to vůbec jde. A samozřejmě dvojnásob rádi budeme, pokud se podělíte o svoje reálné zážitky! Těšíme se!

Nastavení

Téma měsíce: leden 2012 - Kde jsou hranice aneb Sáhli jste si na dno?

Dno

Bitrack | 24.01.2012

Přesto, že mě na dno málokdy (vlastně skoro nikdy) která dostane, naposledy to bylo na footparty. Kdo viděl, tak ví. Ačkoli se to na pohled vůbec nezdálo, bylo to tak. Možná ani ne tak nesnesitelnou bolestí, jako docela slušně hlubokým piercingem pravého dvorce, ale živelné pojetí celého procesu ze strany způsobitelky za to rozhodně stálo. A vědomí neexistence stopky účinně přispívalo k ještě větší produkci adrenalinu. Takže? Ač na dno, čím víc takových zážitků, tím líp! :)

Asi to není téma, do kterýho by se lidem kdoví jak chtělo

Kachna se zelím | 21.01.2012

Vypadá to, že se nikomu moc nechce psát. Možná je to tím, že ten dotek hranic je hodně intimní a pro řadu lidí natolik silnej, že zkrátka představa, že o tom budou ještě psát, je nemožná. Pro mě osobně hranice existujou a i když mi obvykle nedělá problém psát skoro o čemkoli tak v tomhle případě ten problém asi maličko mám. Možná je to i protože vlastně člověk ani neví, jestli si na ně opravdu sáhnul a není si jistej. Nevím, vy to víte? Val, ty víš, kde máš hranice?

Re: Asi to není téma, do kterýho by se lidem kdoví jak chtělo

LatexVal | 23.01.2012

Tak samozřejmě, že nevím, kde mám hranice. Člověk, který se neustále posouvá, to vlastně nemůže vědět nikdy... Ale s čistým svědomím zde mohu napsat, že jsem si jednou na takovou malou "hraničku" sáhla, a to při spanku. A bylo to úžasný! Pán to tenkrát odhadl geniálně...nedívala jsem se na ni zdálky, ale ani jsem ji nepřekročila. Prostě ideál pro další chuť experimentovat...

Hranice

Mr.sade | 08.01.2012

Ano, sáhl jsem si na ně několikrát, vždycky ale z té strany biče, která neboli. Na jeden takovej moment nejsem moc pyšnej, subinka snesla hodně a chtěla si zkusit, co vydrží. Rozjeli jsme se a já nerespektoval stopku. Pořád jsem si myslel, že vím líp než ona, jak se celá situace má a že ji tím vlastně dělám dobře. Odešla ode mě po téhle zkušenosti a udělala dobře. Mám problémy se sebekontrolou doteď. Když se nenapiju a neakčním, pak jsem v pohodě. Ale stačí dvě piva a nějaká rozjetější holka s fantazií a smrdí to průserem. A nechat se zavřít fakt nechci.

Re: Hranice

LatexVal | 10.01.2012

...a na tom všem je aspoň pozitivní to, že víš, kde máš svou slabinu. Při čem byla ta hranice překročena? Při spanku?

Re: Re: Hranice

Mr.sade | 10.01.2012

Tam taky, ale tam to aspoň nebylo nebezpečný. Tam jí to jen bolelo a tekla krev. Nechci o tom moc mluvit, ale zajít o malej kousek dál, šlo jí o život. Bez prdele. Jo, kde mám slabinu vím, třeba v tom že se neumím ovládat. Tak radši nic nezačínám už, skončil jsem s tím do doby, než se najde nějaká absolutní masochistka.

Hranice

Rumburan | 01.01.2012

Hranice můžou být ale nedá se myslet si že jsou jestli to chápete. Je lepší třeba skoušet a nepřmíšlet u toho protože pak je to třeba to není takoví. Když se stane že je to hezkí tak to je fajn a ne hranice ty tam nemusí být. Hranice má každej taky jinde a když to přirovnám tak od nás z Robčic je to na hranice blíž než z Rokycan a přitom to nevadí i tady je krásně. I když je pravda že krásně je tu hlavně v létě teď když není sníh nebo ho je jenom málo tak to tak nevypadá ale to asi ani v Rokycanech tam zase někdy mají problémy silničáři to udržovat. Já jsem dostal k vánocům novou lopatu a těším se až bude sníh protože pak přijde k užitku. Ale musí to být takoví ten sníh co se trochu lepí prašan lopatou přeházet nejde. Já jsem si přál sněhovou férzu jenže ta je prej zbytečná a lopata stačí tak doufám že nebudou velkí závjeje ahoj Rumburan

Re: Hranice

LatexVal | 02.01.2012

Hranice jsi určil. A co to dno? Sáhl sis na něj?

 
 

Re: Re: Hranice

Rumburan | 03.01.2012

Na dno nevim protože rybník má místo dna bahno a tak je to se vším ahoj Rumburan