LatexVal

22.08.2011 19:09

..aneb Představ se, čubko... :-)

V nekonečném moři tápání našla jsem „klidný“ přístav... maják, který svítí jen pro mě. Nikdo neříká, že ta bouře na moři utichla. Ne. Občas se objeví a v o to větší síle, ale teď, i přes tu bouři, jsem v bezpečí.... S Tebou! Tak pluji na vlnách, nechávám se topit jen proto, abys mě mohl zachránit.... a nechávám se topit také proto, abys byl zachráněn i Ty....

 

Kdo jsem? Především šťastná žena, která cítí, že našla to, co jiní hledají celý život. Jsem také subinka, byť netradiční (jak o sobě s oblibou říkám), která svou oddaností a pokorou chce hýčkat svého Pána. Má submisivita je dar a já jsem v tomhle vůči cizím šeredně lakomá :-))

V běžném životě působím možná trochu dominantně, jsem drzá až vyzývavá :-) Jen málokdo mě zkrotí. Myslím, že jsem člověk hodně pozitivní, extrovertní (i když jsem v něčem stydlivá až hrůza), pohodový, snad trochu inteligentní, komunikativní a férový. Nesoudím lidi a mé heslo je, ať si každý dělá, co chce podle svého nejlepšího svědomí a vědomí, pokud nebude ubližovat těm kolem sebe. Jsem upřímná a této vlastnosti si nanejvýš cením. Občas jsem trochu střelená (i když na to už asi nemám věk:), energická, občas zlobivá, někdy náladová ... Tak to jsem já - optimistická realistka s duší snílka :-))

 

Na internetu je nespočet stránek o BDSM, nespočet povídek a obecných frází. Chtěla bych, aby to tu bylo osobnější, aby všechny ty roztříštěné věci, návody, tipy, rady byly na jednom místě. Na netu mi chybí třeba fantazie - několik vět o tom, co provést protějšku pro umocnění zážitku. Ano, nechají se vyčíst například z povídek, ale vzhledem k mé další vlastnosti - netrpělivosti - na to není mnohdy čas ani síla :-)

Takže se budu těšit na to, že svou troškou přispějete do mlýna, který se třeba roztočí závratnou rychlostí a vy se sem pak budete vracet moc rádi :-))

 

P.S. (pozn. -ČP-)

Čubí se tu představila krásně... ale já mám pocit, že k tomu stejně ještě jednu věc musím dodat. Dá se s ní zažívat spousta věcí z nejrůznějších oblastí - a všechno dělá naplno a se srdíčkem. Teď jsem mazal fotky z mobilu a hned vedle sebe byly dvě, který se týkaly právě jí. Pravda, nebyly ze stejného dne, ale bylo to až symbolický, to umístění vedle sebe. Je schopná brutálně šukat a vzápětí ve dvě v noci zachraňovat hladový koťata, kterým se zaběhla máma a který nám kňouraly na terase... Každej den s ní je neuvěřitelnou studnicí krásnejch dojmů, pocitů a emocí.