Jaký je to pocit? (Autor: LatexVal)

19.02.2012 13:28

Jaký je to pocit, když najdeš?“ zeptal se mě na chatu jeden subík. „Úžasný!“ odpověděla jsem. Ještě několik dní jsem o téhle otázce přemýšlela. Nezaslouží si, abych ji odbyla jen jedním slovem. Jaký je to vlastně pocit?

Vím o sobě, že jsem náročná, kdykoliv jsem si v minulosti vybírala partnery (je jedno na co), vždycky jsem potřebovala mít jistotu, že ten člověk stojí za to. Že něčím vyčnívá z řady, že dokáže moje nároky uspokojit. Ať už se jedná o výšku partnera, o jeho humor, eleganci, hlavně inteligenci, pohotovost, všeobecný přehled, ale také hravost, fantazii, živočišnost, šikovnost, a v neposlední řadě o jeho "zvrhlost" stejným směrem, jako je ta má.... Jsou to zcela běžný věci, ale člověk se zarazí nad tím, že je většinou není schopen najít u jednoho muže. Ten má to a ten zas tohle, praví jedna známá česká písnička... Kdyby tak šli spojit třeba tři muži dohromady! A tak sbíráte napovrch třpytivé střípky, co vám život staví do cesty a říká si, že nic nemůže být dokonalé a ideální. Pak se najednou začne rýsovat člověk, u kterého tohle všechno nacházíte. Jen to jen náhoda, kdo ví, co se u něj ještě vyvrbí, napadne vás zcela oprávněně. Ale jak plyne čas, zjišťujete, že máte na dosah něco, o čem jste zatím jen snily. Že by byl Osud tak štědrý a seslal mi konečně "deset v jednom"? Najednou se vám všechno slévá dohromady, všechno má smysl, řád... říkáte stejná slova, napadají vás stejné věci... podezříváte jeden
druhého, že je nastrčený tajný agent. Vzájemně se inspirujete, těšíte se drobnostmi, překvapujete, život je nějak pestřejší... Po splynutí duší přijde i splynutí těl. Opět uragán a opět další ujištění se o tom, že můj Deset v jednom je ten pravý! A po těch nesčetně měsících, co jsme spolu, zažívá moje dušička konečně pocit naplnění. Vždycky jsem byla éro, mrška a provokatérka... Teď mi stačí jeden - ten můj. To proto, že mi dává všechno, po čem jsem kdy toužila. To proto, že mám stále pocit, že jsme teprve na začátku naší cesty, že dokáže uspokojit nejen moje tělo, ale i duši. To proto, jak mě vždy dokáže potěšit nečekanou drobností a vyrazit dech nějakým překvapením. To proto, že mi dává pocit výjimečnosti. Tak doufám, že i ten můj deset v jednom dokáže ocenit to, co mám v sobě, že mi uvěří, že to myslím skutečně vážně a že ten pocit, který v sobě mám je upřímný.
Takže - Jaký je to pocit, když najdeš? Když najdeš toho pravého, je to neskutečné štěstí! Vnímání, že už nic a nikoho jiného nepotřebuješ. A tenhle pocit mě, v tom stresujícím kolotoči každodenního života, unáší do klidného přístavu bezstarostného žití... A to je pocit k nezaplacení!

-V-