Fukuoku - nenápadný malý zázrak

18.01.2012 00:06

Jak jsem již naznačila v úvodníku na home page, na netu mě zaujaly zcela standardní "pracovní" rukavice. Kdybych se pohybovala v sekci zahrádkářství nebo kutilství, zcela jistě bych je přešla bez povšimnutí, ale takovédle rukavice na erotickém serveru ve mě vzbudily přinejmenším zvědavost. V tom něco musí být, přemýšlela jsem. Tak jsem si rozklikla příslušnou recenzi na webu www.eroticke-pomucky.cz a byla jsem příjemně překvapená. Recenze, se kterou jsem se setkala, byla příjemná, čtivá a hlavně zajímavá. (Teď mi přijde opravdu úchylné psát recenzi na recenzi :-)) Takže toho zanechám a pojďme dál.)

A v čem je fígl? Rukavice mají pod každým prstem malinký polštářek obsahující vibrátorek. Na rukavici je prý pouzdro na tužkové baterky.

No jen si představte, milé dámy, jak jste po celém dni vysílené a partner vás v posteli překvapí tlápama připravenýma na zahradničení. Začne vás vibrujícími prsty příjemně masírovat od šíje po kotníky. A to by bylo, aby vás ty vibrace nedostaly do varu. Mě osobně stačí jen představa zmáčknuté bradavky mezi takovými polštářky na prstech. Což teprve, když se bude váš zahradník přibližovat rukou do rozkroku na pole neorané... V recenzi je uvedeno, že zvuk z rukavic se podobá náletu včelího roje. Nechte tedy toho vašeho čmeláčka pohrát si s vaší roztouženou květinou... ;-)) Však mu to můžete vrátit, "zahradničit" mohou i dámy :-) Vaše vibrující prsty na jeho "kolíku" pro něj budou slastí...

Celá vtipně napsaná recenze z webu www.eroticke-pomucky.cz je zde.

-V- 

 

Zdroj: www.eroticke-pomucky.cz

Foto:www.maxipills.co.uk, www.eroticke-pomucky.cz