Fotky pro Pána

11.03.2012 21:20

Jak ještě ozvláštnit vztah s Pánem? Jak mu ještě podráždit fantazii?

Nebudu tu psát, co předcházelo této myšlence (protože se o to s vámi podělím v jiné inspiraci), ale jednoho dne jsem sáhla k osvědčenému vizuálnímu dráždění. Chtěla jsem mu věnovat něco originálního a přitom hodně osobního, něco, co by ho potěšilo a zároveň mohl ocenit kreativitu své čubičky. A tak jsem si s jedním majitelem zámeckých prostor domluvila volné odpoledne, kdy jsem mohla přijet a prostory si použít dle svého. Sbalila jsem do auta kamarádku s foťákem a vyrazila. Nikdy bych nevěřila, jaká fuška to může být, ale nakonec, po čtyřech hodinách focení, vznilo asi 150 fotek... v různých polohách, pózách, na různých místech a v různých oblečkách....od těch nevinných až po dráždivé.

A potom jsem vybrala 70, které jakž takž ušly, a den co den jsem je svému Pánovi dávkovala hezky jednu po druhé do mejlu. Každý den na něj čekala čubička trochu jinak. Někdy v krajkovém nevinném bílém prádelku s něžným úsměvem, jindy dračice s maskou na chodbě nebo mrška ve vaně v korzetu s nafukovacím kolíkem u pusy... Ani nemusím psát, jak překvapený a potěšený byl :-) Ihned z toho udělal pravidlo, že každý den ve svém mejlu musí najít jednu fotografii. Párkrát se mi stalo, že jsem prostě fotku poslat nemohla. O to větší důvod měl potom Pán k trestu...

-V-

 

(na fotografiích je z důvodu znemožnění identifikace místa rozmazáno okolí, ale pro inspiraci to snad stačí :-))