Zmetek (Autor: ManesovaKraska)

20.03.2012 22:47

Kráčíme spolu ztichlou noční ulicí. Držíš si mě majetnicky kolem ramen a myslíš si, jak moc jsem ti povolila. Celý večer jsi mě zlobil a škádlil. Při večeři jsi byl jako utržený ze řetězu a to, jak jsi flirtoval se servírkou, mě dohánělo k šílenství. Už jsme jen kousek od našeho domu, když v tom míjíme ponurý špinavý průjezd jednoho z domů v ulici. Napadá mě myšlenka jak toho by se dalo využít. Z ničeho nic tě postrčím k průjezdu a řeknu ti, aby jsi se na nic neptal. Vypadáš zmateně a nechápeš. Chci, aby jsi se svlékl a okamžitě. Nediskutuji s tebou. V pohledu máš směs zmatku, vzdoru a vzrušení. Mírně vystrčíš bradu a sevřeš rty. Miluju, když tohle děláš. Poslušně se svlékáš a oblečení odhazuješ vedle sebe. Poručím ti,aby sis klekl a z kabelky vytahuji vodítko, které ti připínám na obojek, který jsi měl celý večer na krku. Přitáhnu si tě k sobě a vyhrnu si sukni. "Lízej, ty zmetku! A pořádně! Jinak si mě nepřej!"
S pocitem zadostiučinění cítím, jak hladově se tvoje rty přitiskly na mou mokrou kundu a jazyk jak rychlostí blesku kmitá po poštěváku. Ty víš, co mám ráda, pomyslím si v duchu a vychutnávám si tu rozkoš. Cítím, jak mé tělo začíná ovládat vzrušení, trhnu vodítkem a poodstoupím. Tvé oči se lesknou v šeru a já vidím, jak jsi vzrušený. Rozpřáhnu se a dám ti facku, docela mě překvapilo, jak velkou. Hlava se ti stočí na stranu...
"Tak užívat by sis chtěl, ty zmrde jeden?! Co si o sobě myslíš?!" Slyším jen tvé neznatelné "děkuji". Jedním nakopnutím do koulí ti dám najevo, kdo jsi a kam patříš. Ani se nehneš, jen zasyčíš bolestí jako had. "Zvedej se, ty nulo! Okamžitě stoupni! Nemám náladu se tu s tebou namáhat!" V okamžiku jsi na nohou, stojíš proti mě a já vidím i v tom šeru, jak ti stojí ocas. Chci tě a hned teď. Chci ukojit své vzrušení. Vyhoupnu se na popelnici, která stojí v průjezdu a v ten moment je mi jedno, že je špinavá a že je to nechutné. Přitáhnu si tě k sobě a roztáhnu nohy. "Ošukej mě a pořádně! Rozmrdej mi kundu tak, že nebudu chtít dát nohy k sobě! Ukaž se nicko!"
Pevně mě chytneš za nohy a tvrdě přirazíš. Bez nějakých ohledů a něžností. Cítím čuráka hluboko v kundě a jen vyjeknu. Je to slast. Přirážíš jako smyslů zbavený a já cítím, jak mi tělo svírá narůstající vzrušení. Křičím rozkoší a přicházející orgasmus mi zcela zatemňuje mysl. "Achhhhhhhhhhhh, anooooooooo," v křeči a napnutí moje kunda stříká a ty vzápětí také. Hroutíš se v křeči na mě a vyčerpáním jen ztěžka dýcháš. Nevím, jak dlouho jsme tam takto zůstali, ale najednou mé smysly opět začínají fungovat. Schodím tě ze sebe, až dopadneš nahým zadkem na studenou dlažbu. "Tak šukat madam by se ti líbilo, ano ty zmetku jeden?!" No počkej, já ti ukážu! Vodítkem tě přivážu k popelnici a upravím svou sukni tak, že není poznat, co jsem tu před chvílí prováděla. "Čekej děvko!" Nechápavým pohledem mě sleduješ. Nechápeš a netušíš, co zrovna udělám. Vezmu tvé oblečení ze země a pohledem sleduji, co děláš.Čekáš jako vždy, poslušně s rukama za zády. Klečíš přivázaný u popelnice, jako toulavý čokl. Mé kroky se odeberou směrem ven z průjezdu, ale ještě se k tobě otočím a s úsměvem na rtech ti povím, že máš 15 minut na to, aby jsi se dostal domů, kde jako odměna tě čekám já a můžeš si se mnou dělat co budeš chtít... V ten moment nasedám do taxíku, který právě přijel a ještě než zavřu dveře od auta, slyším tvůj výkřik, vzdorný, vzrušený a plný ponížení. S tvým oblečením na klíně odjíždím domů a s potutelným úsměvem na rtech přemýšlím. Stihneš dorazit domů v časovém limitu a vzít si svou odměnu? Kdo ví...