Z deníku kočky (Autorka: -koc-)

06.05.2013 03:26

Je tma. V zapadlé uličce stojí tmavěmodré auto. Přijdu k němu, otevřu pravé přední dveře a sednu si. Ruce dám za záda a čekám. Přesně jak jsi mi to napsal do vzkazu. Tuším, že tu jsi, ale je taková tma a ticho, že jistá si být rozhodně nemohu...

"Máš poslední šanci vystoupit", ozve se Tvůj klidný a jistý hlas ze zadního sedadla, "až odtud odjedeme, nebude už cesty zpět, dobře si to rozmysli..." Nehýbám se a nic neříkám, ztuhlá napětím, ale pevně rozhodnutá, vzrušená... Tvoje ruka mě zezadu chytí za vlasy, přiblížíš rty k mému uchu, vnímám závan Tvého dechu a každý, úplně každý kousek mého těla je v pozoru... "Přejedeš mi rty, jazykem, po krku. Tichounce zasténám. "Ty jedna nadržená čubko." Zavřu oči a zvuk motoru ukončí volbu. 

Zastavíš na červenou. Sáhneš do kapsy a s pohledem upřeným před sebe mi do klína hodíš anální kolík. "Olízat a do prdele, děvko", zní stručný příkaz. Zvednu jej, sevřu oběma rukama a začnu po něm v dlouhých plynulých tazích jezdit jazykem, pohled upřený na Tvůj profil. Mám strašnou chuť provokovat. Neřekneš ani slovo, nemusíš, jen se podíváš... A já mám z toho, totálně vyschlo v krku, kalhotky mokré.  Sakra… Kolík, už bez dalšího, v mžiku mizí v mém análu. 

Dveře zaklapnou. Stojíme proti sobě a já si Tě důkladně prohlížím. Přistoupíš ke mně, omotáš si moje vlasy kolem zápěstí, zakloníš hlavu a donutíš kleknout. "Oči dolů, čubko a svléknout. Úplně..." 

 

Zůstanu na kolenou a bleskově se svléknu. Cítím, že mě pozoruješ a nemůžu to už vydržet, opatrně zvednu oči. Střetnou se s těma Tvýma. Rákoskou, kterou sis vzal k ruce, mi zdvihneš bradu. "Chceš se dívat, čubko? Dobře. Dívej se.", přidřepneš a docela tiše, naprosto bez emocí pokračuješ: "Ale odteď jakékoliv přivření očí 5 ran," a klepneš rákoskou o podlahu. Mráz mi přeběhne po zádech a… málem to bylo za prvních pět!

"Na postel a budeš se mi nabízet!" zní další příkaz. Poslechnu. Lehnu si na záda, podepřu se v loktech, doširoka roztáhnu nohy a... stále se na Tebe dívám, respektive ne úplně na Tebe, ale na TU plastovou rákosku, kterou máš v ruce. Jednou rukou si začnu hladit teď už naprosto mokrou kundu, prostředníčkem zajedu dovnitř…, přidám další prst. Vytáhnu oba a dlouze si je olíznu. Během chviličky se hladím celou dlaní, od análu až po klitoris...

 

Sedíš v křesle naproti posteli a díváš se... a já si dávám záležet. Hlavu si podepřu polštářem a rozevírám si píču už oběma rukama. Pomalu přidávám na tempu. Zrychluji. Roztahuji si pysky od sebe, přejíždím po vnitřní straně stehen, od kundy až ke kolenům... dívám se Ti do očí... Natáhneš ruku s rákoskou a položíš jí přímo na střed, koncem na poštěvák. Přitlačíš... A potom začneš... Jen drobná, zato systematická poklepání, přivíram bolestí a vzrušením oči... sekneš rákoskou důrazněji, "pět!"

 

"Nohy za hlavu, čubko a budeš počítat, nahlas!" Poslechnu, kolena položím vedle ramen, ruce omotám kolem kotníků. Dokonale nastaveno... Mezi půlkami se zaleskne červený kámen patky kolíku...zatlačíš na něj dlaní a krouživým pohybem si s ním pohraješ. Sakra... Dala bych dost za to, abys s tímhle pokračoval... 

 

Ale zatím mi už rákoskou přejíždíš po zadku, hladíš obě půlky. Zadržuji dech, napjatá, snažíce se odhadnout začátek...připravit se na bolest a na to další, co s ní přijde...stupňující se vzrušení, chtíč, úsilí přijmout trest, poníženi...to všechno naráz...a z toho všeho, přivírám oči... Nepřestáváš mi rákoskou přejíždět po prdeli, jakoby nic skloníš hlavu a jen úplně potichu zašeptáš: "Takže deset." Sakra... Do široka otevřu oči... Musím se soustředit!

 

Dívám se Ti do očí... a... rákoska dopadne poprvé... očekávala jsem větší bolest, přesto sotva vydechnu "Jedna." "Nahlas děvko a říkám to opravdu naposled!" Dál už raději počítám vzorně, s pohledem upřeným, neuhýbajícím..."dva, tři, čtyři..." Šetříš mě. Ne, Ty nechceš trestat, alespoň ne především..."pět, šest," nechceš mě seřezat..."sedm"...olíznu si rty, nehty zaryji do kotníků... Chceš mě ještě víc vzrušit... "osm, devět". Nechceš čubku, chceš... "deset"... šelmu...

 

Odložiš rákosku. Nic neříkáš, ale Tvůj pohled mi nedovolí se ani pohnout. Přejedeš mi celou dlaní po doslova mokré píče... Zakláním hlavu, třesu vlasy... Tvoje dlaň několikrát dopadne na mou rozevřenou kundu... Z hrdla se ozve chrapot, přivírám oči, to prostě už nejde vydržet... Krátkým poklepáním rákosky na zadní stranu stehen si zjednáváš mou plnou pozornost... Sehneš se pro kalhotky, které jsem si vysvlékla vedle postele.

Jednou rukou mi přejíždíš po poštěváku, druhou mi ty kalhotky zasouváš do píči... Sakra... nespouštím oči z těch Tvých... kalhotky znovu vytahuješ a zase zasouváš, jako bys jimi chtěl vytřít všechny ty šťávy... Prsty druhé ruky mi pootvíráš ústa... "Jsi moc nahlas, čubko." a nacpeš mi je do pusy...

 

Pokračování příště...