Vítěz prosincového hlasování - Sára

17.02.2012 15:07

V souvislosti s prosincovým Tématem měsíce - nejkrásnější zážitek a následným hlasováním o tomto zážitku vyhrála Sára. Na stránkách jsme ji vyzvali a ona se nám skutečně o výhru přihlásila. Úsměvné bylo, že vlastně výhru ani nechtěla, nýbrž...

Ostatně, co to sem budu vypisovat, přečtěte si to sami :-)

-V-
 

Ahoj oběma,

právě jsem zjistila, že můj příspěvek k tématu měsíce za prosinec vyhrál v hlasování, což mi samozřejmě udělalo radost. Ráda Vás čtu, ráda chodím na Vaš blog, líbí se mi Vaše názory a postoje, a vůbec celé to téma bdsm je hodně moc blízké mému srdci - ale i tělu :-)... a tak je moc dobře, že existuje někdo jak Vy, někdo, kdo svůj volný čas nezištně věnuje ostatním, aby je inspiroval, potěšil a ukázal třeba i světýlko v temném tunelu hledání... Opravdu mě potěší, když si onu lahvinku vína nebo něčeho dobrého rozděláte spolu a strávíte vzrušující večer při svíčkách a něžnostech, které si dokáží subinka se svým Pánem projevovat, a v průběhu toho večera si třeba připijte na zdraví jedné neposlušně-poslušné subinky a jejího milovaného Pána :-)  

Sára