Věci, které nechcete slyšet od svého Pána ve chvíli, kdy jste nahá a svázaná

17.04.2013 23:24
Někdy se na profilech a blozích dalších lidí dají najít zajímavé kousky. S laskavým svolením předáváme dál. Volturi, díky :-)
 
1. "Hmmmm, někde jsem tady měl ten druhej klíč...sakra"
2. "Oooooops !"
3. "Safe word ? Co je to safeword" ?
4. "A toto je můj německý ovčák Ralf.S Ralfem si určitě budete rozumět"
5. "A do prdele..zvládneš se odvázat sama,že jo ?"
6. "Óóoooo velký Azatove, přijměte tuto oběť...."
7. "Cháááchá....a nikomu si neřekla,že jsem jedeš,co ?"
8. "Říkal jsem Ti už o mých fantaziích s tenisovými míčky ?"
9.  "Phn'glui mgwlnath Cthulu R'lyeh"
10. Říkal jsem Ti,že trpím narkolepsií ?"
11. "Ale ne, nejsem bláznivý vědec. Jenom mne děsně zajimá co se stane když...."
12. "Ale neboj, tohle jsem jednou viděl ve filmu..."
13. "Neviděla jsi náhodou,kam se poděla ta moje tarantule z terária ?"
14. "Moment,teď jsem zapomněl..kdo z nás má být dom ?"
15. "Nejsem blázen...teda možná jsem...držte všichni huby !"
16. "Ty jo..tohle je větší sranda,než zapalovat kočky !"
17. "Nikdo mi nerozumí,proto jsem ji zabil"
18. "Myslím,že Markýz De Sade byl měkota"
19. "Říkal jsem Ti o mém fetiši s ukřižováním ? Kam jsem jen dal ty hřebíky"
20. "Žádný safe word nepotřebuješ.Jsem médium a moje duše mne navede co dělat"