U bazénu

03.09.2011 23:31

(Určeno pro: submisivní ženy)

(Autor: Černý Plamen)

K týhle myšlence mě přivedla dnešní SMSka od čubičky. Prý se půjde zítra vykoupat do bazénu a jestli půjdu s ní... No, a co mě hned nenapadlo? Před pár týdny jsme si pořídili vibrační vajíčko na dálkový ovládání. Celkem prima hračka, kterou umí vyrobit i radioamatér, ale ten tomu zas nedá ten příjemnej silikonovej obal... Doporučuju koupit (kamenný obchod kolem patnácti stovek, netové obchody levnější).

A u takovýho bazénu, pokud si navíc domluvíte, že se jeden ke druhýmu nebudete hlásit, může sehrát svojí hodně zajímavou roli. Ostatně, nejen tam. Stačí si předem domluvit signál, že je vajíčko vypnutý - což vy s ovladačem v ruce fakt nepoznáte... a pak úkoly. Například povídat si s plavčíkem, jít si něco koupit... A když jsme u toho bazénu, tak koneckonců, i plavat může být celkem zajímavý :-) Čubička netuší, kdy se jí kundička rozvibruje... a i když ví, že to přijde, ten moment překvapení je hodně silnej. A hlavním úkolem samozřejmě je, aby na sobě nenechala nic znát... Pokud se mi bude zítra do toho bazénu chtít, tak úplně vidím, jak plave... vrhá po mě z vody vražedný pohedy... a já si hraju s dálkovým ovladačem :-) Jak malej. No, a pak přijde řada na trest za grimasování (ano, i tenhle termín jsem viděl na netu, už to není "dělat ksichty", ale grimasovat :-) ). Samozřejmě variací na bazénové téma je celá řada, míst, kde se dá tenhle druh "public" podnikat, je neomezeně moc. A to vajíčko - těch pár korun za to určitě stojí, to mi věřte.

-ČP-