Téma měsíce - prosinec - hlasování o nejkrásnější zážitek

26.01.2012 00:34

Na prosinec, kdy je každý možná v tak trošku jiném rozpoložení, než po zbytek roku, jsme vyhlásili trošku oddechovější téma měsíce - váš nejkrásnější zážitek nebo co, co nejhezčího vám BDSM zatím přineslo. A také jsme slíbili, že vybereme pět nejlepších příspěvků a vy - čtenáři - se můžete svým hlasování podílet na tom, kdo bude nakonec vítězem.
Takže vybírejte a hlasujte do 10. února 2012 v anketě pod příspěvky :-)

1) Bleděmodrásubí - Nejkrásnější to bylo poprvé a poprvé
Pokusím se napsat to ve zkratce a držet se návodu s anonymním nickem. Pro mě osobně bylo nejhezčím zážitkem a nejsilnějším momentem prozření. Ten moment, kdy si uvědomíte, co jste, co od života chcete. Od té doby jsem vystřídala několik dominantů a i když nejsem subinka na 24/7, lituju především toho, že nevydržel jeden z nich. S tehdejším partnerem jsme začali i žít a možnost hrát si kdykoli na to byla chuť se taky dala jen těžko něčím vyvážit. To byl druhej velmi silnej moment. První večer po nastěhování do společného bytu, první láhev vína a první hraní, umocněné vědomím, že nemusíme nikam utíkat a že patříme k sobě, to byla věc, na kterou nikdy nezapomenu. Škoda, že nás rozdělily pracovní povinnosti a pět tisíc kilometrů :-(
 
2) Sára - Je to už rok!
O Vánocích to bude přesně rok, co jsem poznala svého současného Pána. Nebyla jsem v té době, co se týče BDSM, vůbec žádná novicka. Měla jsem za sebou několikaleté více či méně podařené bdsm prožitky, více či méně intenzivní chvíle, naplněné "subinkováním". Přesto si dovolím tvrdit, že "to všechno" před mým současným Pánem byla "jen předehra". Předehra k něčemu krásnému. Dovolím si tvrdit, že s Ním jsem poznala nový rozměr DS vztahu. Poznala jsem všechnu tu vnitřní sílu a krásu, kterou takový vztah umí a může dvěma lidem poskytnout. Je to už rok. A moje okouzlení Jím neutichá. Naopak, já Ho s plynoucím časem zbožňuji stále víc. Je to už rok, co Mu smím patřit. Letošní Vánoce budou tak pro mě úplně jiné než ty loňské. Každým kouskem svého těla i zákoutím duše budu vnímat ten úžasný pocit, že jsem Jeho. Jenom Jeho! A za ten okamžik, kdy jsem před Ním směla poprvé pokleknout a pohlédnout Mu do očí, jsem osudu tolik vděčná!!

3) Mintaka - nej nej nej
První lekce. Udělala jsem přesně to, před čím se všude varuje. Tajně jsem se sešla s Pánem ve dvě v noci na opuštěném parkovišti u Tesca, odvezl si mě domů a tam jsem se nechala svázat atd.... Dodnes vím, co měl on na sobě....ale kdyby jste se mě tehdy ráno zeptali, jak vypadá nahý, nevěděla bych, jak odpovědět. Bála jsem se tak, že mi drkotali zuby a viděla jsem rozmazaně! Měla jsem proč, čekal mě i můj první trest za drzost (dnes vím, že velmi přísný).....no když Pán viděl jak se klepu, poprvé a naposledy mi trest odpustil....jak mi později řekl bál se, abych se mu nesesypala.....

4) Iluzionistka - Na nejhezčí věc teprve čekám
Zatím jsem z toho všeho spíš rozpačitá. Tahle oblast nabízí spoustu prostoru pro snění a tím pádem i stejnou spoustu prostoru pro to, aby si člověk nabil hubu. Mě se zatím daří spíš to druhý, subíci jsou hadry nebo zoufalci a dominanti obvykle jen to druhý. Píšu možná hodně ostře, až tak, že se to sem nehodí, ale jsem hodně zklamaná. Lidí, pro který je primární věcí sex, je drtivá většina. Nejdřív zbláznit hlavu hromadou řečí a pak nechat fantazii umřít. Čím víc toho ojedou, tím víc si připadají in. Takže vlastně jedním z mých nejhezčích zážitků v této oblasti je to, když čtu, jak to funguje vám. Dáváte naději na to, že ty sny nemusí zůstat jen sny. A naděje je moc moc důležitá. Nenechte se odradit závistí, nenechte se otrávit ničím. Děkuju!

5) DeannaTroy - Můj nejkrásnější zážitek
Není to moc dlouho co jsem poznala svého současného Pána, jsme spolu jen krátce,ale i tak jsem s ním zažila mnoho nového a krásného.Ale nejkrásnější pro mne bylo, když jsem poprvé slyšela jeho smích během našeho hraní. V tom okamžiku jsem věděla, že je šťastný a to právě se mnou.