Říjen 2011: Jsme tolerantní vůči tomu, co sami nevyznáváme?

11.10.2011 14:34

Otázka, na kterou řada z vás určitě odpoví - ano, jsem tolerantní. Ale - sáhněte si do svědomí. Hlouběji... Ještě hlouběji! A zapojte se do naší diskuze... Téma měsíce října otevírá rozhovor s člověkem, který se až neuvěřitelně otevřel. Který dal najevo, že ho případné odsouzení příliš nerozhodí - vždyť ten, kdo soudí jiné, sám nad sebou vynáší rozsudek. Radka ví, že postavení její a jí podobných ve společnosti není jednoduché. Ale štěstí jí to rozhodně nesebere.

 

Samozřejmě má i svoje občanské jméno, které v téhle chvíli není vůbec důležité. Na internetu vystupuje pod přezdívkou, kterou pro účely našeho povídání trošku upravíme. Radka je TV. Přeloženo: muž, který nejen ve svých fantaziích prožívá roli opačného pohlaví. Transvestita je podle slovníku člověk, který se rád převléká do oblečení, příslušejícího opačnému pohlaví, ale jinak v běžném životě fungující normálně. Následující povídání vás snad přesvědčí o tom, že se slovník plete. Normální je totiž obojí – i ta druhá část jeho – nebo spíš jejího – pyšného Já. Pyšného na to, že na rozdíl od řady dalších dokázala jít za svým štěstím.

undefined

Radko, jak těžké bylo si vůbec přiznat tvoje touhy?

To je pro mě hodně dlouhodobá záležitost. Lákalo mě to dlouho, jen jsem nevěděla, kudy do toho vejít. Přiznat si to zase nebyl až takový problém. Zprvu jsem si ale myslela, že to je jen chvilková věc – převleču se na hodinu, dvě, a pak zase zpátky do klučičího. Tohle jsem si myslela snad deset let. Že to je vlastně to jediné, na co se dá v téhle věci reálně sáhnout. Na chvíli se převléct, vlastně si trochu pohrát a pak zase zpátky do normálu. Jenže teď jsem poznala, že mě to vtáhlo mnohem víc, než jsem tehdy čekala. Tím impulsem bylo seznámení s Lenkou, mou současnou partnerkou.

Když si to přiznáš – uleví se? Cítíš se šťastná? Nebo jaký byly pocity poté, co sis udělala jasno? Někdo by se lekl, že – až tak…?

Někdy se možná opravdu až leknu. Vždycky jsem to chtěla – cítit se holkou, oblékat se tak, umět se tak chovat. Ale ty představy tehdy byly úplně jinde, opravdu to bylo o dvou, třech hodinách. Dneska je to tak, že nemám problém začít být holkou v pátek a vydržet to až do neděle, když jsme spolu. Složité je to až pak – cestou domů se přinutit myslet jako muž a nepřijít domů a neříct – Já se na vás tak těšila… Podobné to je, když máš zvednout telefon a nepřeřeknout se.

A daří se to? Ono to chce asi opravdu silné vnímání situace, aby člověk i na veřejnosti přiznal, jak to má.

Neříkám, že jsem stoprocentní – někdy mi to ujede i jako klukovi, myslím řeč. Ale naučila jsem se mluvit jako holka, a to i tehdy, když na sobě nemám ženské oblečení, například v obchodním centru. Pak mě Lenka upozorní – víš, žes mluvila jako holka a pár lidí se otáčelo? Už se mi to několikrát stalo, ale mě to bylo jedno.

Co v takové chvíli cítíš? Stud? To by byl asi naprosto zbytečný pocit.

Stud to určitě není. Jak mi Lenka jednou řekla – tohle je v hlavě. Hlavně v hlavě. Je potřeba se nad to povznést. Cítím se vlastně normálně. Většinou, nebo spíš vždy – to jsou anonymní lidi, anonymní města. Není tam nikdo, s kým se stýkám v běžném životě.

Jsi ženou a zazvoní telefon z práce. Co pak? Už se někdy stalo, že ses nedokázala přepnout včas?

Už se mi to stalo třikrát, dvakrát doma a jednou v práci. Vždycky jsem to přešla, tedy… přešel… a dělal jakoby nic. Tedy, třikrát jen pokud vím. Možná se mi to stalo víckrát a člověk si to třeba ani neuvědomil. Faktem ale je, že se teď někdy kontroluju, jak mluvím – jestli jako muž nebo jako žena.

Znamená to tedy, že jsi v té roli s přibývajícím časem víc, než dřív? Jsi už na maximu myslitelného nebo jsou zatím hranice ještě v nedohlednu?

Nepochybně výrazně víc, než dřív. Dřív jsem o tom jen snila, teď to žiju. A maximum je doufám ještě hodně daleko.

Máš představu, kde ty hranice mohou být? Kam až to chceš ve svých snech dovést?

To nemám. Ale ráda bych třeba šla takto do kina. A úplně z říše snů je jít do opery v dámských šatech. Ale to je i o financích, pořídit si večerní dámské šaty na míru není legrace.

Když přemýšlíš o šatech a opeře – každá druhá, nebo spíš devět z deseti žen – v takové chvíli přemítá nad tím, jak vypadají, co postava, boky… Tohle taky řešíš?

Jasně, že přemýšlím, ale v tomhle ohledu hodně pomáhá Lenka, která říká, že mám skvělou figuru. A prsa – na tom se musí ještě zapracovat, je potřeba pořídit dobré vycpávky.

O tvojí orientaci ví Lenka, ví o ní pár známých na internetu. A ještě někdo?

Nikdo další. Není moc důvod, aby tohle někdo věděl.

Jak jste se vlastně s Lenkou našly? To hledání je asi řádově složitější, než u klasických párů. Na diskotékách nebo v tramvaji se asi dohromady nedáte.

Hodně pomohl internet, chat. Zakládala jsem si místnosti – TV hledá kamarádku a podobně. A pak jsem jednoho dne narazila na nick, o kterém se tu z pochopitelných důvodů nebudu zmiňovat, a zkusila si psát. Nebo tehdy – zkusil si začít psát. Potíž byla v tom, že místo kamarádek tehdy chodili kamarádi a to ještě tím stylem – čau, jak se máš, tak dneska večer v osm pod koněm. To nepřicházelo do úvahy. Takže sem pak onen nick pohřbila a začala chodit na chat jako muž. S tím, že k tomuhle se asi nikdy nedostanu. Tj. nebýt štětka, ale normální holka. To na chatu lidi moc nechápou, ale s Lenkou to dokonale sedlo. Nejméně šest týdnů jsem jí vlastně bála tohle říct.

Bála? Čeho?

Předtím to bylo tak, že kdykoli jsem byla v místnosti s pervers nebo BDSM tématikou a začal nějaký nadějný pokec, tak se to vždycky podělalo. Kamsi to směřovalo, až pak – co máš rád? Dámské prádlo a vůbec být holkou… a odpověď? Tak to jdi do hajzlu. S Lenkou to bylo fajn psaní, cítila jsem, že je to rozumný člověk, byla sympatická. Pak dokonce přišel první společný víkend a na tohle pořád nedošlo – tedy na to, abych to vyloženě řekla. Jenže Lenka během noci několikrát naznačila, že se jí to líbí. No a po návratu jsem to ze sebe prostě dostala. Reakce byla nečekaná, skvělá, bombastická. Holkou jsem dnes vlastně díky ní.

Česká společnost je v řadě věcí zvláštní a netolerantní. Jaký cítíš její přístup k TV?

Nevím, nikdy jsem o tom nepřemýšlela. Ono asi záleží na tom, jakou část veřejnosti bereme. Ale čekala bych negativní reakci stylem – hele, buzna. To je právě komické, nejsem gay. Ale nevím, jestli by tomu pětadvacetiletí týpci v hospodách uvěřili. A že je veřejnost neznalá? Proč by taky měla být znalá? Vždyť kolik nás je?

Nemáš někdy pocity, že se třeba stáváš víc ženskou, než chceš? Nerodí se třeba „ženské“ fóbie, které jsi dřív neměla? Jééé, fůůůj, myyyš!!!

To ne, to rozhodně ne. A jestli, když jsem sama, přemýšlím spíš jako žena nebo jako muž? Ufff, to si ani neuvědomuju. Jsem-li zcela sama, tak uvažuju asi spíš jako muž.

Mění se ti vědomí a vnímání běžné reality? Díváš se třeba v televizi víc na pořady pro ženy, než dřív?

Na televizi moc nekoukám, ale články na serverech, určených především ženám, rozhodně čtu. To ano.

A upřímně – s jakým cílem? Cítit se v té chvíli víc jako jedna z nich? Nebo spíš hledat a nacházet užitečné informace?

Hlavně pro informace. Především pokud se týká oblečení nebo bot. A než se zeptáš na to, kolik a kde to oblečení mám, tak rovnou odpovím. Mám letní boty a kozačky. Triko, kalhoty, noční košile, svetr, sultánky, jedny kalhotky. Všechno u Lenky. U sebe doma mám pouze spodní kalhotky.

Asi bychom na tomhle místě měli říct, že máš rodinu. Nemáš někdy chuť si něco půjčit od životní partnerky? Prádlo, kosmetiku, cokoli?

Ne, to ne. Doma nikdy.

Prozradíš i něco z intimní oblasti? Jsi TV, máš ženu-partnerku. Navíc jsi submisivní, ona dominantní. Pro neznalého je těžké si představit technickou stránku věci. Je to hra až do okamžiku samotného sexu, pro který se měníš na muže? Nebo je to dotažené ještě dál?

Tohle je asi složitější. To, co je mezi mnou a Lenkou, není D/s vztah takový, jaký by si ho představili v BDSM klubu. Tam by nás vyhodily obě dvě. Řekněme, že my dvě jsme milenky – jedna s dominantními a druhá se submisivními sklony. Řekněme, že my dvě děláme vše jako klasický pár, pouze s tím rozdílem, že když dojde k souloži, Lenka si bere připínací penis. K souloži mezi mužem a ženou, tedy mezi mnou a Lenkou, vlastně ještě nikdy nedošlo. Ani nám to neschází, ale to se těžko vysvětluje. Dá se říct, že když jsme spolu, tak muž prostě nejsem.

Ale určitě tě to vzrušuje, dráždí… A zdravý normální chlap to dráždění vydrží jen po určitou dobu. Neříkej mi, že vnímání situace očima ženy dokáže i tohle utlumit.

Bože, to ne Lenka mi normálně pomůže. Nemusím se s tím nikde skrývat, nemusím chodit na záchod… to by bylo děsivý.

Znáš se osobně s dalšími TV? Dají se vyměňovat zkušenosti, názory?

To je těžké. Už jsem si s pár lidmi psala, ale bylo to zhruba v tom smyslu: Máš Paní? – Mám. – Ty jo, takže děláš děvku celej večer, to se máš. Já bych hrozně chtěl rozmlátit zadek, dělat jen to, co chce ona… Prostě plky, plky, plky. Nejsem děvka a necítím se být děvkou. A podobně zaměřenou TV jsem ještě nepotkala.

Umíš si představit, že tě to třeba jednou „pustí“ a řekneš si – to byl úlet…?

Ne, to neumím…

-ČP-

Jaké pocity ve vás vzbuzuje, když vidíte TV?

Černý Plamen | 11.10.2011

Já jsem, přiznám se, jich zase až tak moc nepoznal. A možná i proto mám ty pocity trošku zvláštní. Na jednu stranu jsem strašně zvědavej, na druhou stranu se vždycky dívám - když už se dívám - hlavně tak, aby si toho moc nevšimli, protože mám vnitřní pocit, že by se jich třeba mohlo dotknout, když si je prohlížím... Totéž je s komunikací. Kolikrát mám chuť se na něco zeptat nebo začít konverzaci, ale radši to neudělám, protože mám podvědomý tušení, že by si to třeba tihle lidičkové mohli přeložit jinak, než jak je to míněný... Je tam z mojí strany opatrnost, možná až moc velká. Máte to podobně? A jak to vlastně vnímají TV? Určitě jim vadí, když na ně někdo civí... ale počítají vlastně s tím, že si je lidi prohlížejí jako "něco jinýho"?

Re: Jaké pocity ve vás vzbuzuje, když vidíte TV?

glowera | 26.10.2011

hele klidně se jich ptej.Mně osobně dělá dobrře když si mně někdo prohlíží když sem jako totální latexová holčička a myslím spoustě z nás.

REAKCE

glowera | 06.10.2011

Člověče máme to v podstatě stejně,jen já o milenku nestojím ale o pevnej vztah.5let sem žil s dominantní ženskou která mně na mašině brala jako chlapa ale doma sem byl latexová holčička.Bohužel jak to tak u dominantních ženskejch bejvá nebyla jen dominantní ale taky pěkná mrcha promiskuitní..jako komplet latexova subí sem chodil ted v německu na wave gothic treffen a rekce byly hooodně kladné.Tady jako ltx subí chodím jen u nenufer v atelieru a ted uz ani ne ponevadz bez partnerky mne to nebaví.

Kosmas

černá perla | 04.10.2011

Potřeboval by sis asi pořádně smočit u pervezní coury ono by tě to rychle přešlo,pokud máš zájem,napiš,nebudeš litovta

Re: Kosmas

Kosmas | 04.10.2011

OK, pošli mi na sebe kontakt a uvidíme, jak budeš statečná pak :-)

Re: Re: Kosmas

černá perla | 04.10.2011

Statečná jsem pořád,snad mě nechceš zastrašit slovy,jen si mě vypátrej nebo nech kontakt na sebe.Já svůj tel.nedávám na potkání průměrným mužům.

Re: Re: Re: Kosmas

Kosmas | 08.10.2011

Urči si datum a hodinu, založ místnost na nějakém chatu a uvidíme. Přijdu tam a jsem na to zvědavej.

tolerance

Panovasubka | 03.10.2011

ahoj.
Tak jsem fakt ráda,že jsem nenarazila na takové Pána,co nerespektuje Stopku.
I když ten asi nehledá subku,ale otrokyni....
Jinak je mi jedno,ať si každý dělá co chce,pokud s tím ten druhý souhlasí...
Každý jsme nějaký a málo kdo si to tak dobrovolně vybral.

Tolerance nás činí lepšími...

LatexVal | 03.10.2011

Přestože jsem se nikdy osobně v TV neseznámila, chápu je. Chápu je a toleruju už proto, že se stejně jako ostatní lidi snaží urvat si kousek toho štěstíčka pro sebe. Na tom není nic divného. A pokud to svoje štěstí nacházejí v podobě partnera, který to cítí stejně, podporuje to a vzrušují ho ty samé věci, potom je to přeci úžasný! Tomu tleskám! Není nic horšího než odsoudit člověka jen proto, že mě osobně ta či ona praktika nevzrušuje. A TV na tom nejsou o nic jinak než třeba jen obyčejný BDSM pozitivní člověk. Podle mě se tolerance získává až teprve vnitřním zráním člověka. Razím heslo: Žij a nech žít...

Re: Tolerance nás činí lepšími...

Lancelot | 03.10.2011

Vidím to stejně, souhlasím s napsaným od A až do Z :)

Re: Tolerance nás činí lepšími...

Kosmas | 03.10.2011

Já znova zopakuju otázku. Je trestný některý věci odsuzovat na základě vlastních pocitů? Dobře, jsem netolerantní a vím to o sobě. Nikdy bych s nikým takovým nešel ani na pivo, nikdy bych čubce nedovolil, aby mi dělala ostudu takovejma kecama o tolerantnosti a aby mě poučovala. Povinností čubky je držet zobák a ne bejt chytrá. Čubka se nesmí na druhýho ani podívat, natož aby si říkala o toleranci a pochopení. A nemám snad na tenhle názor a přístup právo, stejně jako mají ti TV na svůj život? Mě se nelíbí oni, já se nelibim jim. Ano, mám to tak, že v BDSM chci hadr. Subka není člověk. Je na úrovni zvířete, co nemá právo na stopku.. A TV na tom v mých očích nejsou o moc líp. Soudíte mě? Kde berete to právo?

Re: Re: Tolerance nás činí lepšími...

Černý Plamen | 03.10.2011

Kosmasi, nikdo tě nesoudí, a pokud ano, je to jenom jeho vizitka. Stejně jako je tvoje vizitka to, jak se tu prezentuješ. Sám za sebe můžu říct, že vítám i takové názory, protože kdyby měla být diskuze o tom, že tu spolu budeme všichni souhlasit, můžem to rovnou zavřít. Jen se zeptám - ale odpověď tuším - máš pocit, že mi čubička dělá ostudu? :-) Sám za sebe můžu říct, že jsem na ní hrdej. Strašně moc!

Re: Re: Re: Tolerance nás činí lepšími...

Lancelot | 03.10.2011

Myslím, že máš být na co hrdý. Jak na čubičku, tak na sebe jako Pána. ;-)

Re: Re: Tolerance nás činí lepšími...

Mánesova Kráska | 03.10.2011

Trestným činem tvůj vlastní názor zcela jistě není.Máš na něj právo jako kdoliv z nás druhých,ale přeci jen pár výtek bych měla.To že jsi netolerantní by se dalo ještě pochopit,ale co už nějak nechápu je,proč zrovna takto ostře se vyjadřuješ?
Podle tebe čubka nesmí tohle a nesmí tamto.A nedej bože,aby používala mozek,to by byla pro tebe jistě rána a ponížení od čubky.
Prostě potřebuješ hadr na podlahu jak já říkám,jinak by jsi totiž nedokázal jakej jsi chlapák.Pokud by jsi dostal do rukou čubinku,která je chytrá a inteligentní,nevěděl by sis s ní rady.
Ale to zase jen můj názor,který vyjadřuji a pan rádoby dominant ho jistě pochopí,nemám pravdu Kosmasi?

Re: Re: Tolerance nás činí lepšími...

Denisa | 03.10.2011

Kosmasi řekl jsi to tam uplně jasně .... poviiností čubky je držet zobák a ne být chytrá. A proč je to dobře? Pokud by promluvila a byla by chytřejší než ty, což nemůže být nic složitého, ty bys nevěděl co na to říci .... leda nějakou slátaninu co tu plkáš tak dlouho.

Re: Re: Tolerance nás činí lepšími...

Lancelot | 03.10.2011

Kde si získal dojem, že Tě někdo soudí?

Re: Re: Re: Tolerance nás činí lepšími...

Kosmas | 11.10.2011

Kde? Plkám slátaniny, nevěděl bych si rady s chytrou subiknou, nedostanu kontakt, jelikož jsem průměrnej. To ti nepřipadá hodnotící? Je mi to fuk celkem, ale lidi by si měly fakt celkem zamést před vlastním prahem.

Re: Re: Re: Re: Tolerance nás činí lepšími...

LatexVal | 13.10.2011

Máš vlastní názor a máš na něj právo. Tak jako všichni ostatní tady. Pokud si netolerantní k určitým věcem, je to tvá prezentace a zodpovídáš se sám sobě. I takové názory, které se neslučují s těma našima, tu vítáme, o tom to celé přeci je:-) Myslím, že nikoho neurážíš, jen si stojíš za svým. A to je i svým způsobem jasná ukázka toho, jaký jsi:-) Na rozdíl od některých lidí "kam vítr, tam plášť". A že máš rád subky bez mozku, co jsou jen hadr na podlahu? Proč ne? Je to tvá volba a pokud to vyhovuje i druhé straně... Někdo má rád holky, jiný zase vdolky. A bez těch pomyslných hadrů na podlahu by nebylo domíků, kteří todle preferují. Toliko můj názor na diskuzi tady vzhledem k tvý osobě.

Tolerance? Hmmmm...

Lancelot | 03.10.2011

Možná začnu trochu ze široka. Bohužel, moje zkušenost (ne tedy osobní, ale vysledovaná) je taková, že to s tou tolerancí v komunitě zas až tak slavné není. A netýká se to myslím jen TV. Bohužel, kde kdo nadává a chtěl by to většinové společnosti pochopení a toleranci, ale leckdo toho není schopen ani v rámci BDSM+ společenství. Stačí se jen podívat po netových fórech jak brzy se to zvrhává v urážky, hádky, nepochopení a prosazování toho, že jen to moje chápání a prožívání toho BDSM je to pravé. Osobně tomu nerozumím. Neumím se vžít do toho, je-li někdo TV nebo i jen switch, baví-li ho pony či dog play a hafo jiných věcí, ale proč z toho dělat kovbojku? Pokud mě samozřejmě někdo nenutí do něčeho co je mi proti srsti. Obecně startuju jen na názory jdoucí proti SSC nebo proti různým VDD. Tam jsem skutečně netolerantní :)

Nevím, no.

Kosmas | 02.10.2011

Jako ať si každej dělá, co chce. Ale vy to tu prezentujete, jako kdybychom tomu měli ještě tleskat. Chápu snad už to, že by byl někdo gay, ale takováhle úchylka je moc. Ale abych jen nekritizoval, otevřenost a upřímnost cením. Měl bych na něj dotaz, pokud to jde. Mluví se tu o toleranci. Jak se on dívá na toho, kdo tuhle věc nechápe a nevyznává?

Re: Nevím, no.

baculka.ivlik | 03.10.2011

.. jako na lidi?
Scházím se s lidmi podobnými jí (jemu) ..a vím, že lidi tohle nechápou. Spíše to vnímají jako neuvěřitelnou fantasmagorii. Jako by byli E.T a z jiné planety?! Jsou zvyklí, že je lidi nechápou a klepou si na čelo.
Ale co je na tom k nepochopení? ..ke svému štěstí hledají partnery, kterým si líbí totéž. Zrovna jako gayové či lesbičky . Tak jak to, že je možné gaye a lesbičky pochopit a na ně se lidé dívají pořád přes prsty?
..............................................................................................
Jak se on dívá na toho, kdo tuhle věc nechápe a nevyznává?
..............................................................................................
JAKO NA LIDI, KTERÝM SE HOLD LÍBÍ NĚCO JINÉHO... ale narozdíl od nich on si neklepe na čelo a ani se nám neposmívá. A tomu se říká tolerance vážený pane. Ta má být oboustranná.

Re: Nevím, no.

Lancelot | 03.10.2011

Vidíš, a mě to přijde úplně srovnatelné s tím, že je někdo homosexuál, ba možná takovýhle člověk je větší chudák, protože musí žít v těle, který není s jeho duší kompatibilní a předpokládám, že ještě hůř hledá partnera než homosexuál (nebo ostatně i heterosexuální našinec). A přitom nikomu neubližuje, neškodí. Nevidím osobně důvod říkat, že je to už moc - takhle bych označil úplně jiné věci ;-) Ale jak říkáš, je to o názoru a přesně, ať si každý dělá, co chce, pokud neškodí druhým.



Více zde: https://www.latexval.cz/tema-mesice/