Rihanna přiznala zálibu v masochismu

16.11.2011 12:56

Jsem masochistka, přiznala se Rihanna

Třiadvacetiletá zpěvačka Rihanna velice otevřeně promluvila o svém sexuálním životě. Má ráda mrskání! A s radostí se nechá i přivázat. Rihanna se přiznala, že má ráda, když jí dominantní partner přiváže a naplácá jí na zadek. V rozhovoru pro časopis Rolling Stone barbadoská rodačka prohlásila: "Myslím, že jsem trochu masochistická. Miluji pocit, že jsem něčí holka. Miluju, když mě někdo přiváže a naplácá mi. Mám ráda mrskání. Možná je to legrační, že mi na tom záleží, ale mám ráda spontánnost."

Rihanna pokračuje: „Být submisivní v posteli, je skutečně zábavné,“ tvrdí zpěvačka, která si svobodu a fantazie erotických her velmi pravděpodobně skvěle užívá. „Stanete se malou lady, potřebujete, aby někdo byl váš macho a byl zodpovědný za vás. Je to pro mě zábavné... Líbí se mi, když dostanu výprask. Baví mě být svázaná. Líbí se mi, když to má spontánní příběh. Používání bičíku a pout je příliš plánovité. Musíte se zastavit a rozhlídnout se po nich. Dávám přednost tomu, když (muži) používají ruce.
Pro magazín Riri připustila, že je „částečný masochista“ a do určité míry za to viní svého hrubého otce. „Myslím, že je to běžné pro lidi, kteří jsou svědky násilí doma. Nikdy nemůžou přivonět, jak krásně voní růže bez toho, abyste se nepopíchali i o její trny,“ vysvětluje zpěvačka.

V lednu 2011 vyšel od Rihanny song s názvem S&M, videoklip se na natáčel v Los Angeles. Video je prý inspirováno zpěvaččiným sadomasochistickým vztahem s tiskem. Extravagantní videoklip, ve kterém se rudou barvou a obscénním pasážemi rozhodně nešetří, byl pro svůj sexuální podtext zakázán v jedenácti zemích. Zejména v asijských státech, další státy pak jeho vysílání omezují, případně varují, že je nevhodný pro děti. Rihanna v písni zpívá, že „řetězy a biče“ ji vzrušují. Jen tak pro zajímavost pro ty, kteří sledují VIP scénu, Perez Hilton si ve videoklipu zahrál psíka.

Video můžete shlédnout zde: www.t-music.cz/magazin/rihanna-zazalovana-za-svuj-sado-maso-klip-pry-kradla--3639/

Blesk sděluje, že jde o drsné sado maso video, ale mě osobně tedy nijak obscénní, nevhodné ani drsné nepřijde :-) Ale těžko to může posoudit někdo, kdo se nechá vodit na obojku, nechá si plácat prdelku a vyžívá se v lehké vzrušující bolesti :-)) A děkujeme průkopnici Rihanně... :-) Takových víc! Až veřejnost začne u celebrit přijímat, že je to tak nějak normální, pak se začnou normálně koukat i na nás - obyčejné, co máme plácání také rádi:-)

 

Zdroj: doma.nova.cz, aktuality.sk, t-music.cz, starmagazin.cz

Foto: Rihanna v písni S&M