Pomůcka nejen ke cvičení

22.06.2013 20:04

 

Možná to není asi zase tolik perverzní.... Možná to nespadá ani do oblasti BDSM. Každopádně mám za sebou zážitek, který - byť vypadal zcela normálně - se mi neskutečně líbil.

U postele mám jednu věc, kterou má doma možná dost lidí. Většinou se na ni sedí nebo cvičí, ale mě napadlo, že by nemuselo být vůbec od věci zapojit ji do našich hrátek. Ano, jedná se gymnastický míč :-)

Nejprve se mi povedlo malé faux pas, kdy jsem při otírání míče koketně pohlédla na svého Pána a říkám: „Co jsem Ti říkala o míči?“ „Nevím,“ povídá Pán zmateně, „...že se nesmí lepit na zeď?“ Protočila jsem oči. Bože, to jsou nápady, já tady na něj koketně mrkám, myslím na prasárny a on nic... „No to taky a co ještě?“ zase jsem provokativně zašvitořila. „No nevím....,“ pořád stejně zmaten. „Že se na něm může cooo...? Nooo....?“ Dívala jsem se na nechápavého Pána a v tom mi to došlo! „Ježiši! Já jsem se o tom bavila s někým jiným...!! Promiň.“

Asi si dovedete představit ty následky a výslech, s kým se může čubka vybavovat o takových věcech :-) Nicméně zakončení našeho hovoru bylo úžasný. S doširoka roztáhnutýma nohama jsem břichem ležela na míči a nabízela zcela odkrytou kundičku pro Pánovy hrátky. Doporučuji vyzkoušet všem. To, jak vám míč vrací partnerovy přírazy je neskutečný rajc! 

-V-