Piš na Skype... (Autor: Splasenanes)

06.09.2011 10:34

Klíčová slova: Výcvik subinky, vulgarismy

Na téhle povídce je zajímavé především to, za jakých okolností vznikala. Začínající subinka dostala od svého už zkušenějšího Pána za úkol psát, živě, přímo na Skype, co nejperverznější povídku. On se jí přitom prostřednictvím webkamery díval do tváře... a sledoval, jak přibývají písmenka. No, ne každý by takový úkol zvládnul tak, jako ona dotyčná. Zkuste si představit sami sebe na jejím místě... a v momentě, kdy svého partnera ještě neznáte jinak, než přes internet a telefon.

-ČP-

 

Není tomu ani jeden zasranej rok....co jsem já, od maličká prudérní a v okrese přitom známá jako laciná kurva, vyrazila na místní zábavu. S chtíčem jako vždycky – potkat nadsamce s velkým čůrákem, který mě vymrdá jako největší couru z předměstí. Zašla jsem k baru, kde hodně dlouho nikdo nevzdechl po tom, aby z něj otřel veškerej humus. Rozhlížím se po sále, dávám na odiv svoje kozy v hlubokém výstřihu a pod krátkou sukní mi vylézají podvazky. Dám si drink a najednou ho zahlédnu. Oči hříšné jak sám Luciferův ocas, vysoký, urostlý… Dobrá kombinace s přislíbením hříšného večera.

Nakráčím nesměle k němu, podívám se mu do očí, které mě svlékají každým mrknutím, a jeho pohled – ten jako by mě už dvakrát omrdal. Jen mě chytne za vlasy a dá mi najevo, kdo je tu kurva Pán – a kdo jeho čubka. Zatáhne mě do nejtmavšího koutu baru a posadí se s nohama rozkročenýma. Přísným pohledem mi nakáže, abych poklekla a rozepnula mu kalhoty. Trochu se zdráhám… nechce se mi, ale on si mě pořádně chytne za vlasy a zašeptá: „Já už tě naučím poslušnosti, děvko.“ Splním, co ode mě chce, a vidím, jak se přede mnou tyčí ohromně velký čůrák. Jeho pohled mi říká: na nic nečekej… koukáš na něj, jako bys nevěděla, co s ním! Pěkně se skloním a začnu ho lízat, pěkně od jeho krásně velkých nalitých koulí. Pak pěkně nahoru, zpříma. Cítím jeho chvějí a vzdechy, pomaličku sjíždím nahoru a dolů a on mi ho rve až do krku. Sice se chvílema dusím, ale náporu jeho tvrdého žaluda nejde odporovat. Proráží mi hubu a pěkně si jí s velkým chtíčem vymrdá. Tak to má rád. Do ucha mi u toho šeptá: „Kuř mě, ty couro, nepřestávej…“

Začíná přituhovat a zpravidla klidné místo se plní lidmi. Jen můj Bůh s očima pronikavýma jako deset čertů povstane a za vlasy mě táhne ven. Dojdeme do osamělé ulice na konci náměstí. „Chci to dokončit, děvko,“ povídá. „Jen se pěkně opři.“ Opírá mě o strom a já cítím jen hlasité praskání podvazků a trhání sukně. Zeptá se: „Chceš ho, ty děvko? Řekni si o něj a já tě rozmrdám tak, že si to budeš dlouho pamatovat.“ Nezahálí, nečeká áa překonává odpor, který mu klade moje zatím nepřipravená kunda. Neohlíží se na výkřik, který se rozleje po náměstí. Pěkně mě drží za vlasy a dává mi za všechny muže, kteří tu odvahu neměli. Trvá to dlouho…  tak dlouho, že v křeči celá sevřená a celá zkroucená bolestí i slastí nevnímám realitu. Ale on ještě nemá dost. „Myslela sis, že z toho vyjdeš tak snadno, děvko? Strčím ti ho ještě do zadku, abys věděla, zač je toho loket – zahrávat si s muži a provokovat je,“ říká. Na nápor bolavé kundy a jeho věčně tvrdého ocasu rezignuju a držím jako poslední coura s tím, že to stejně přijde. Tupá bolest do závratí a pak… neuvěřitelný tlak. Už se dostal i tam a při každém přírazu mě plácne přes prsa. Jen tak, jen proto, že prostě může. Má mě celou v hrsti a moc dobře to ví.

Blíží se chvíle, kdy já už mám dost a on je kousek před vrcholem. Otočí si mě a zavelí: „Otevři tu svojí hubu…“ Vystříká mě celou svou mrdkou až k mandlím, teplo se mi žene hrdlem a já oddechuji, že mám všechno za sebou. Zvedám se ze země, ale zase mě chytne za vlasy. „Někam jdeš? Já jsem ještě neskončil, zase si pěkně klekni. Ještě není konec, kurvo!“

Dál mi mává svým ocasem před ksichtem a já netuším, co přijde. Říkám si: dobrá, už se mi pomstil za všechny kluky z vesnice, co chystá teď? Přitáhne si mě silně za vlasy až ke svému ocasu a já v té chvíli vím, že tahle sprcha nebude hustá. Snažím se vyškubnout, ale spíš by mi urval hlavu, než aby mě pustil. S pokorou tedy držím a čekám, co bude. Zkropí mě celou, od hlavy až na prsa… a užívá si mého zděšení a své výhry nade mnou.

Zapne se, ustoupí a beze slova odejde.