Nenápadná vinotéka (Autor: Splasenanes)

05.09.2011 23:36

Klíčová slova: příběh, současnost, sex, D/s

Toho léta, kdy bylo vedro k padnutí a celkem sucho, jsme se já,Irena a Monika rozhodly,že si uděláme dámskou jízdu. Vybraly jsme si hezký camp u Máchova jezera a v pátek po práci jsme vyrazily vlakem. Na Hlavním nádraží jsme naskákaly do vlaku a našly si prázdné kupé. Poté, co jsme se usadily - v krátkých sukýnkách a lehkém topu - jsme zahlédly, jak kolem našeho kupé prošli tři vysocí a celkem urostlí fešáci. Holky jim hned okomentovaly zadky, já si ale všimla hlavně jednoho z nich a v krátkém okamžiku se naše pohledy střetly. Byl vysoký, tmavovlasý a s nádherně modrýma očima. Vlak se rozjel a zatímco si holky povídaly, já si četla časopis a snažila se dostat z myšlenek ty jeho oči. Nešlo to. Cítila jsem, jak se mnou zase cloumá chtíč a touha si tuhle dámskou jízdu pěkně užít.

Celá rozechvělá a mokrá při vzomínce na toho samečka jsem se musela jít projít po vlaku. Holky jsem s dovolením opustila, že si skočím pro něco k pití do jídelního vozu. Snad ani netušily, že jsem odešla, jak byly zabrané do hovoru. Procházela jsem spojnicemi mezi vagóny, až jsem došla k jídelnímu vozu. Okem jsem cestou pokukovala do ostatních kupé, jestli ho náhodou někde neuvidím. Zklamaná, ale s pitím jsem se vracela k holkám. Když jsem prošla až do našeho vagónu, otevřely se dveře toalety a v nich stál on. Usmál se a jeho ruka mě vtáhla dovnitř. Já - v šoku a v každé ruce s pitím - jsem vykoktala: "Co blázníš?" Opět se na mě usmál a povídá: "Od prvního pohledu vím, že chci ochutnat tvojí píču!"

V tu chvíli jsem se nezmohla na slovo, trochu zaražená a udivená, ale stále pevně svírající v ruce pití. Vyhrnul mi už tak dost krátkou sukni... stáhl mi kalhotky a jednu nohu si v pokleku hodil přes rameno. Prsty mi zajel přímo na kundu a jazykem roztáhl pysky až ke klitorisu. Cítila jsem, jak mu teču do rukou a jak jeho jazyk hbitě kmitá a chytá všechnu tu rozkoš, která ze mě vytéká. Držela jsem. Pořád jako opařená, s pitím v rukou, a nezmohla se na nic víc, než na slastné sténání. Celá rozechvělá a nadržená jsem se podala jen tomu chtíči. Těsným prostorem se linul zvuk vlaku na kolejích, mé vzdechy a jeho hlas. Povídá mi tiše: "Máš tak nádherně mokrou píču... jsi tak rajcovní čubka!"

Věděla jsem, že to dlouho nevydržím. Zavřela jsem oči a zhluboka se nadechla. Pak mnou projelo to, co jsem čekala - nával horka a krásného uvolnění. Stáhly se ve mě všechny svaly a dokonale uzavřely jeho prsty v mé kundičce. Než ta křeč ustoupila, celého jsem ho zmáčela svou šťávou. Vstal, moje kalhotky si strčila do kapsy u kalhot, kde měl obrovskou bouli, srovnal mi sukni a jak mě zprvu vtáhl dovnitř, tak mě teď zase vystrčil ven, bez jediného slova.

Trochu zmatená a s úsměvem spokojené a uspokojené čubky jsem se vrátila zpátky k holkám. Vzaly si pití a nemohly si nevšimnout mého tajemného úsměvu. Blížila se naše stanice ve Starých Splavech. Vzaly jsme si tašky a daly se k výstupu. Náš camp nebyl daleko od nádraží... Bylo nádherné teplo a všude byly spousty polonahých chlápků a spoře oděných žen. Ubytovaly jsme se, ale já jsem pořád nemohla dostat z hlavy tu rychlou akci z vlaku. Zašla jsem na pláž vykoupat se. Holky nevěděly, kam dřív s očima, ačkoli byly obě vdané. Já stále myslela jen na toho jednoho, na neznámého. Domluvily jsme se, že se půjdeme večer někam pobavit. Oblékla jsem si na sebe jen tílko s volnými zády a zavinovací sukni - byly jsme kočky, všechny. Zalezly jsme do místní vinárny a poručily si džbánek vína. Najednou k nám přisedli dva muži. Děvčata se nezdráhala a všichni se dali do řeči. Mě až po chvíli došlo, že to jsou dva z těch tří, co kolem nás procházeli ve vlaku. Znovu jsem ucítila chtíč a při vzpomínce na vlakové toalety mi okamžitě zvlhla píča.

Nicméně ten třetí - pro mě nejzajímavější - s nimi nebyl. Musela jsem trochu přiopilá a taky trochu zklamaná na vzduch. Když jsem byla skoro u východu z vinárny, přiblížila se ke mě ze stínu postava. Vysoká a tmavá. Zastavila jsem se na okamžik, abych si jí prohlédla. Měl krásné svalnaté ruce a vypracovaný hrudník. Hm, zajímavý exepmlář, pomyslela jsem si. Ze stínu najednou vystoupil muž. Muž s modrýma očima. Ten z vlaku. Podlomila se mi kolena a na chvíli se snad i zastavil dech. Přistoupil ke mě a povídá: "Věděl jsem, že se zase setkáme, ty nadržená čubičko!"

V mírné křeči jsem se usmála a on povídá dál. "Chceš jít na vzduch? Vím, kde se ti udělá lépe," řekl. Chytil mě za ruku a vedl mě zpět do stínu trochu chladnější chodbou vinárny. Otevřel dveře do sklepa a rozsvítil světlo. Vypadalo to jako klasický sklep na víno, ale realita byla jiná. Trochu vzrušená a v očekávání věcí příštích jsem šla za ním jako ovce za pasáčkem. Zabouchl plechové dveře a zamkl. Stála jsem ve tmě, v jiné místnosti, než kterou předtím osvětlila rozsvícená žárovka. Znovu cvakl vypínač. Poté, co se moje oči vzpamatovaly z přechodu ze tmy do světal, se mi zatajil dech. Místnost, připomínající středověkou mučírnu, rozhodně nepůsobila uklidňujícím dojmem. Všiml si mojí nejistoty a povídá: "Je to osud, že jsem potkal tebe. Nenasytnou čubku s krásně mokrou píčou. Je čas splatit účty!" Ani jsem nedutala, když jsem viděla biče, řetězy a svíčky, které zrovna zapaloval. Cosi mě nutilo utíkat, ale on si pro mě došel k zamčeným dveřím a svlékl mi tílko. V patnáctistupňovém chladu se mi zimou postavily bradavky a on se jen usmál. "Snad ti není zima? Nemusíš se mě bát," dodal. Sundal mi sukni a převedl mě na druhý konec místnosti, kde mě posadil na jakýsi dřevěný stůl. Líbal mě na krku a kozách, dokud jsem se trochu neuvolnila. Položila jsem ruce na jeho ramena. Jako by na tohle čekal. Ruce mi chytil a zamkl do okovů, co byly hned u stolu, přidělané ke zdi. Sevřel v ruce pramen mých vlasů a donutil mě pokleknout. Já tam byla se strachem ve tváři, on naopak ledově klidný. Rozepnul si kalhoty, aby se pochlubil tím nevídaně velkým a na kámen ztvrdlým čůrákem. Ušklíbl se na mě a říká: "Teď je řada na tobě, ty sprostá čubko!" Bezmocná a s rukama v okovech jsem otevřela pusu, aby mi ji mohl pěkně vymrdat. Při každém přírazu mi až vhrkly slzy do očí. Mrdal mě do pusy asi patnáct minut. Nekonečných patnáct minut. Když přestal, jeho silné paže mě znovu usadily na stůl. A obě nohy se ocitly v třmenech, kterých jsem si předtím nevšimla. Úplne bezmocná a vydaná mu napospas jsem čekala, co přijde. Ryychlým pohybem mi roztrhl kalhotky, plivl mi na roztaženou kundu a poodstoupil k jakémusi stojanu. Na něm byly pouze biče různých délek a důtky. Přepadla mě panika, poté co jedny z nich vzal a nesl je ke stolu. Bylo na něm vidět, že je z mojí reakce trochu zaražený. Chvilku někde něco hledal, ale pak ke mně rázným krokem přistoupil. Pohladil mě po vlasech a uklidnil mě tím, že se nemám bát, že mi nechce ublížit. Zavázal mi oči a jazykem sjel až dolů, ke kundě. Posadil se mi přímo mezi nohy na stoličku a začal mi strkat jeden prst za druhým do mé nenasytné kundy. Pomaličku tlak ustupoval a já cítila, jak mu moje píča polyká jeden prst za druhým, až po hřbet ruky. Šukal mě svou rukou a já byla v sedmém nebi. Občas mě ze slasti vyrušila štípavá bolest, když mě přes kozy švihl důtkami... ale i na to se člověk nakonec dokázal těšit. V závěru mi uvolnil ruce i nohy a přivázal si mě za krk na obojek. Pohodlně se usadil na měkce vypolstrované křeslo a dal nohy široko od sebe. Mávl směrem dolů rukou a přitáhl si mě k sobě blíž. Bez váhání jsem zaklekla, protože v ruce stále třímal důtky. Nechal si to pěkně udělat jazykem až k zadečku, který mi tak ochotně nastavil. Užíval si rozkoše a občas mě švihl přes zadek, když jsem se zasnila a ubrala na tempu. Vzrušení nás obou by se dalo krájet nožem. Jeho mocné vzdechy a tvrdý ocas, který jsem měla pořád před očima, k tomu pevné paže, svírající moje vlasy... "Je čas, čubko, abych ti vymrdal obě díry. Jsi připravená?" Přikývla jsem a odstoupila. Klekla jsem si na jeho křeslo zády k němu. Do široka mi roztáhl nohy, předklonil mě dopředu a rukama roztáhl půlky od sebe. Svůj maximálně tvrdý žalud mi opřel o svěrač a zatlačil. Chvilku kladl odpor, než se tomu tlaku podal. Mrdal mi na střídačku obě díry a já řvala slastí. Tvrdě přirážel a u toho mi mačkal kozy nebo honil kundu. Vzal si mě bez okolků, tvrdě a sprostě. Když cítil, že přichází jeho výstřik, prudce mě strhl z křesla a počkal, až vystrčím jazyk. Postříkal mi kompletně celý obličej i s krkem a pak se nechal ještě pokouřit. Po jeho vyvrcholení jsem vstala a šla se obléct, když z ničeho nic řekl: "Být tebou, moc nespěchám," a usmál se. "Teď se podívám, jak si to uděláš ty, ty mizerná couro!" Spolkla jsem myšlenku a pokorně se položila zase na stůl. Dal mi jasně najevo, kdo je tu Pán a kdo kurvička z velkoměsta.
Zapálil si cigaretu a mlsně obcházel stůl kolem dokola. "Řekli jsem ti - začni, čubko," zavelel a já už na nic nečekala. Na bradavky mi připevnil kolíčky, stále obcházel stůl, kouřil a díval se, jak si honím píču. Vzrušená jeho přísností a tím, jak mě pozoruje, to nemělo dlouhého trvání a já se udělala znovu. Típl cigaretu, zkontroloval, jak mám mokrou kundu, sundal mi kolíčky a mou šťávu rozetřel po bradavkách. Políbil mě na čelo a dovolil mi pokleknout, abych mu políbila nohy a důtky, kterými mě předtím švihal.

Cestou zpět do vinárny jen utrousil, že jsem výborná čubka a že se určitě nevidíme naposledy...