Květen 2012: Nucená homosexualita v BDSM

03.06.2012 21:16

Téma měsíce - květen 2012: Nucená bisexualita a homosexualita v BDSM

02.05.2012 -

Pohled na dvě mazlící se ženy vzruší nebo přinejmenším zaujme když už ne úplně každého muže, tak aspoň většinu normálních chlapů. A troufám si tvrdit, že i celou řadu žen. Pohled na dva chlapy, dělající de facto totéž (a třeba i se stejným vnitřním prožitkem), ten efekt zdaleka mít nebude. Čím to je? Snad tím, že ženské tělo je estetičtější, jak se říká? Nevím, odhadnout to nedokážu a odborná studie na tohle téma snad ani neexistuje :-) Nebo ne na takové úrovni, aby se z ní dalo vycházet a říct - Jo! Ta příčina je tady!

Každopádně v BDSM je možná běžnější než v jiných oblastech erotiky to, že se k hraní dvou tu a tam přidá i někdo třetí (čtvrtý, pátý, osmý...). Je-li to po vzájemné dohodě a v rámci onoho magického a nepřekročitelného (?) SSC, pak je vše v pořádku. Ale není-li?

Je nucená homosexualita něčím, co je ještě fér po subince nebo subíkovi požadovat? Nebo už je to totéž, jako byste chtěli po psovi, aby létal? A kdo z páru má v dnešní době, plné všelijakých potvůrek, být tím, kdo má rozum? Co když subík nebo subinka řekne, že to pro dominanta udělá, ale bojí se toho, jak to zacvičí s jeho/jejím oddaností a srdcem, když uvidí Pána/Paní, jak si užívá s někým dalším? Stojí vůbec tenhle risk za to? Takže, je tohle oblast, ve které má SSC platit absolutně? Nebo je v pořádku to přikázat i proti přirozenosti?

 

-ČP-

 

Nastavení

Téma měsíce - květen 2012: Nucená bisexualita a homosexualita v BDSM

Zažil jsem to

Newyorker | 08.05.2012

Zažil jsem to z pozice dominanta. Jak už to tak už bývá, představy předčily realitu několikanásobně. Vzrušení se nedostavilo a místo toho mi bylo partnerky líto. Udělala to, pak se z toho měsíc psychicky zvedala a dalšího půl roku to mezi náma nechalo stíny. Už nikdy.

:-) Jen mě tak ještě napadlo...

Černý Plamen | 08.05.2012

...mám heslo, že by člověk neměl chtít po subince to, co by nebyl schopen splnit on sám :-) Jak o tom tak uvažuju, to heslo asi neplatí absolutně :-) Kurňa, člověk se na vlastních stránkách i vzdělá a dojde k sebepoznání :-)

Opatrnosti není nikdy dost

Černý Plamen | 07.05.2012

Jak jsme na tom my s Val sem psát nebudu, to zůstane mezi náma. Ale každopádně jsem toho názoru, že když už, tak danou situaci si musí užít oba. Oběma musí přinést příjemné pocity, a je už jedno, jestli je druhá strana bude hledat např. v pasivním sledování, v tom, že se zapojí nebo třeba jen v tom, že si
o tom pak nechá vyprávět. To už je na nátuře a přístupu k věci, a hlavně na dohodě. Ale plně chápu ty, kteří by do jakéhokoli dalšího člověka nešli, bez ohledu na pohlaví. Jakmile je tam jen špetka nejistoty nebo vidite-li úhel pohledu, který vám ještě půl roku bude vrážet jehly do srdce, pak pryč od toho! Spousta lidí se prostě nechce dělit a už to je věc, kterou by se nemělo pohrdat, ale která by se měla respektovat. Já si neumím moc představit vztah, ve kterém by jeden chtěl druhému opravdu ublížit. A rány na duši se hojí daleko hůř, než ty na těle, říká se. Takže za mě v principu ano, pokud chtějí (a to opravdu, vnitřně) oba dva. Ale princip má takovou hromadu okolností, že se opravdu nedá jednoznačně říct, jak to je. Dokonce i stejná opakovaná situace v jednom sehraném páru může být jednou fantastická a podruhé přinese potíže.

Re: Opatrnosti není nikdy dost

Anonymní děvka | 07.05.2012

Souhlasím a dodám k tomu to, že my jsme s partnerem praktikovali to, že mě půjčoval. Vzrušovalo nás to oba, ale pak se z toho stala rutina a místo společného vzrušení jsme v tom začali hledat něco jinýho. A pak náš vztah skončil. Dokud jsem byla děvka na jeho přání, bylo to v pořádku. Pak chtěl přestat, mě to ale bavilo. S klukama, holkama, se všema. Chvíli mi to zkoušel zakazovat, pak jsem to dělala bez jeho vědomí a pak to samozřejmě prasklo. Jen tím chci říct, že je to snad dobrý jako zpestření, ale ne jako dlouhodobou situaci. Už to nevrátím, ale kdybych mohla, neudělám to nikdy znova. Změnilo mě to a to tak, že mě to leká.

Re: Re: Opatrnosti není nikdy dost

Pavluška | 07.05.2012

Kdy se to v tobě zlomilo? A fakt to bylo jen o tom sexu nebo ses šprajcla a chtěla mu ukázat, že to můžeš dělat i bez jeho souhlasu?

Re: Re: Re: Opatrnosti není nikdy dost

Anonymní děvka | 07.05.2012

Bod zlomu je spojenej s jednou událostí, kterou jsem neustála. On mi s ní nepomohl a pak to šlo všechno do háje. Důvěra, láska i ochota ke kompromisům. Dneska vím, že jsem měla být silnější, a že jsem měla ukázat, tu svou lepší tvář.Tohle byla hodně naivní forma protestu proti celýmu světu. A otočila se proti mně.

Re: Re: Re: Re: Opatrnosti není nikdy dost

Agama | 08.05.2012

To jsem rád, že si to aspoň uvědomuješ. Ale tvrdit, že jsem ti nepomohl, je trošku nefér, to bys o tu pomoc musela stát, kočičko! Bylo to tvrdý ponaučení pro oba a i varování. Příště budu s investicí do vztahu o dost opatrnější. Zklamala jsi mě.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Opatrnosti není nikdy dost

Anonymní děvka | 08.05.2012

Tak já tě zklamala jo? To je špatný vtip, ne?! Já aspoň mám sebereflexi, Agamo! Tak když už to tu pitváme, tak ať je to komplet. Chytla jsem u toho jednu chorobu. Léčitelnou ale nemilou. A byla to jen moje vina, že? Kopnout do mě jako do špíny, to by ti šlo. Tu věc jsem chytla s tvejma kámošema! Za nima jsi mě poslal ty!!! Čekala bych, že budeš stát za mnou a ne že se mě budeš štítit! A pomoc v podobě rady, kam se mám jít léčit, sis fakt měl strčit do análu hrdino! A já jsem ho zklamala. Bože, mě je na blití.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opatrnosti není nikdy dost

Agama | 08.05.2012

Dělalo ti to dobře, tak se netvař jako Svatá!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opatrnosti není nikdy dost

Anonymní děvka | 08.05.2012

To je ubohý! Bože, ty to vidíš a lidi kolem snad taky. Takže chceš říct, že když subina poslechne příkaz, tak je to špatně a může si za to sama? Já se tě stokrát ptala, jestli to ustojíš! A než jsi mě v tom nechal vykoupat, tak jsem jela na dohodu! Stačilo říct a byl konec! To bylo keců, jak to je v pohodě!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opatrnosti není nikdy dost

Agama | 08.05.2012

A bylo by to v pohodě, kdyby sis nezačala jet svojí lajnu!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opatrnosti není nikdy dost

Černý Plamen | 09.05.2012

Ehm... neberte to prosím špatně, ale poprosím o dokončení sporu jinde. Mrzí mě, že to takhle dopadlo, pro ostatní to je určitě minimálně zajímavé vědět, kam až může nezvládnutí téhle situace vést, ale tohle už je hodně osobní. Díky za pochopení a držím palce oběma!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opatrnosti není nikdy dost

Anonymní děvka | 09.05.2012

Jasný, promiň. A až ho potkám, tak asi dokončím spor jinde tak, že si to za rámeček nedá. Nebo si to naopak zarámovat může :-) Jestli to někomu poslouží jako varování, budu ráda. Je to fajn, ale taky, celkem o držku jak vidíte.

Ono je to těžký

Strejda Gůgl | 03.05.2012

Ono obecně v jakékoli intimitě může být problém přijmout mezi sebe další jedince, a to aniž bereme v potaz genderové hledisko. Chce to nějakou dohodu, ke které předpokládám lidi s mozkem dokážou dojít. A téma jako takové? Asi je to hodně individuální, někdo opravdu homosexualitu nebo bisexualitu nedá (já bych toho tedy schopný nebyl ani náhodou), u jiného tam jsou latentní dispozice a třeba i určité fantazie tímhle směrem. Dominantní jedinec by měl být natolik empatický, aby tohle dokázal vycítit (nebo nějak nenápadně zjistit), a podle toho pak jednat. Pokud bottom má touhy nebo představy, pak si myslím, že ono přikázání změny sexuálního chování špatně být nemusí. I když se může setkat s prvotní negativní reakcí, může přinést nakonec pozitivní výsledek. Ale jestliže bottom je opravdu čistě hetero, pak je to natolik zásadní zásah do lidské důstojnosti, že už je to za hranicí. Výjimkou jsou samozřejmě ti, které může vzrušit už jen samotný fakt donucení, ale obecně si myslím, že v případě čistě heterosexuálních jedinců jich takových moc nebude.

Re: Ono je to těžký

Šedák | 04.05.2012

Taky bych řekl, že je to hodně individuální. Zrovna tohle je asi dost výrazná hranice, takže je otázka, o jak "velkou" homosexualiu se jedná - jestli rovnou hups na věc (a hranici překročit), anebo ze začátku jen nějaký dotek a pohlazení (a hranici se pokusit posunout). Mě osobně to teda přijde prakticky stejný jako nucení k sexu s cizím člověkem (k tomu byste se stavěli jak?), akorát je to vygradovaný tou homosexualitou...

Re: Re: Ono je to těžký

Strejda Gůgl | 05.05.2012

Nucení k sexu s cizím je hodně podobný, to máš pravdu. Aspoň v principu a já čekal, že se to přirovnání objeví. Jak jsem psal, je to narušení intimity, který může bejt velkej průser, jestli mezi tou dvojicí není absolutní shoda, nebo to naopak tu intimitu může do budoucna ještě zvýraznit. Je to těžký, protože já třeba mívám tyhle myšlenky impulsivně, v rámci atmosféry dané chvíle, ale když už někdo další, tak to nemůže být kdokoli. A řešit v tu chvîli výběr nejde, takže nikdy k ničemu nedošlo. Zatím. Ale do budoucna to vidím velmi reálně.

 
 

Absolutně ne

Lancelot | 03.05.2012

Pro mě (v tuhle chvíli, samozřejmě, ale troufám si říct, že se to jen tak nezmění) je nucená homosexualita naprostý tabu. Až tak, že by to znamenalo konec toho vztahu.