Kniha Motýlek

28.11.2011 00:26

Na trhu je další BDSM laděná kniha s názvem Motýlek od autorky Brendy Viktorínové. Sice jsem ji osobně nečetla, ale už po přečtení pár recenzí si myslím, že kniha by za přečtení určitě stála. Není to žádná novinka, ale pro ty, kteří ji neznají, to může být jako dobrý tip :-)

O knize se dozvíte následující:

Mladá atraktivní modelka Linda bojovala celý život se svou zvrácenou sexualitou, která ji přivedla až na hranice perverznosti. Do spárů nekontrolovatelné vášně strhávala i lidi kolem sebe, aby nakonec podlehla nejtemnější fantazii svého erotického života. Ve své touze po štěstí se jí snažil porozumět pouze její o třicet let starší manžel, pro kterého se stala doslova „femme fatale“. Autorka otevřeně vtáhne čtenáře do svého autobiografického příběhu a s odzbrojující upřimností neskrývá žádné podrobnosti svých erotických dobrodružství – až k nečekanému konci. Cena, kterou zaplatila za svou vysněnou erotickou fantazii ale byla příliš vysoká....

 

Sama autorka napsala:

Pocit subiny mě provází od dětství, až jsem tomu zcela propadla. Opustila jsem domov i manžela a odešla za svým Pánem až za moře. A to jsem ho ani jednou neviděla. Nikdo nedovede moje rozhodnutí pochopit, tak jsem o tom napala knížku MOTÝLEK. Pokud vás můj příběh zajímá, není nic jednoduššího než si ho přečíst. Vy mě snad pochopíte...

 

Podle čtenářů je knížka velice čtivá, jen tak se od ní neodtrhnete. Jen konec je prý maličko smutný. Pokud si chcete recenze prostudovat sami, mrkněte na zdroj, odkud jsem čerpala.
-V-

Zdroj: https://www.ivokucera.com/motylek.html