Černý Plamen

20.08.2011 11:24

Když se v mailu jednoho krásného léta objevila ve schránce reakce na inzerát, podaný na jistých tématických stránkách, byl v tom kus symboliky. Po několika předchozích mailech od subinek, u kterých bylo už po pár písmenkách jasno, že nemá smysl se scházet ani na to příslovečné kafe, začalo vycházet Slunce. To Slunce jménem Val prozářilo můj život, umožnilo mi postupně v mojí čubičce najít člověka, kterému jsem mohl bez obav dát celé svoje srdce, absolutní důvěru i celou svou duši. Ta duše během pouti, kterou jsme zatím ušli, taky zdolala pořádný kus cesty. Ve smyslu D/s se stala temnější, v soukromí je díky mojí LatexVal naopak prozářená... Říkám to s vědomím, že tahle slova jsou pro čubku pochvalou, kterou si zasloužila - a moje Val velmi dobře ví, že nesmí usnout na vavřínech :-)

Na stránkách s vámi budeme komunikovat dva - spolu s Latexval i já. A pod tím "já" se skrývá (a skrývat bude) normální chlap s koníčkama i civilním životem,  který se nijak zvlášť nevymyká tomu, co byste na první pohled a poslech označili za prototyp toho, koho potkáváte na ulicích dnes a denně. Dlouho jsem si říkal, že ta nenápadnost vlastně až tak nevadí, protože všechno, co ve mě je, patří mojí čubí, ale na druhou stranu je tu i pár důvodů, proč s tím ven a proč tyhle stránky budu plnit s chutí. Jednak jsem na subinku a její přístup k celé věci strašně moc pyšnej a jednak nikdy neškodí, když si lidi se stejným zaměřením vymění zkušenosti, názory, tipy.

Takže - ve stručnosti ještě jednou :-) Jsem člověk, který našel štěstí. Komunikativní, tolerantní k jakémukoli názoru, ochotný diskutovat skoro o čemkoli... Člověk, rád poznávající nové věci, experimentující... Tenhle web je taky tak trochu experiment. Uvidíme, co přinese. Těším se na to.

P.S.: Pokud se ptáte, co mám rád v oblasti D/s, pak odpovím jednoduše. Především fantazii, mozek a srdce. Všechno ostatní je jen obalem toho, co - podle mě - dělá BDSM tím, čím je.