Jedno odpoledne nadržené masochistky (Autor: AlfaCori)

22.09.2011 19:46

Od druhé hodiny nedělám nic jiného, než myslím na to, jak se ošukám. Dneska je opět jeden z těch dnů, co nemůžu takový myšlenky vyhnat z hlavy. Řeknete si, tak proč se nepohoníš? Ale...není to tak jak jednoduchý, když je člověk v práci a po ruce není žádná hračka. Po Pánově příkazu na icq, že si musím pořádně zmáčknout kundu a pak se přes ní ještě plácnout, jsem dostala chutě ještě větší. Kdyby se dala vojet klika u dveří, udělám to! Napsala jsem mu jen, že jdu snad vojet opěradlo u křesla. Jeho odpověď byla jasná "Chci u toho být! Zavolej!" A tak jsem volala.... nadržená, chtivá, toužící... kroutící se na opěradle křesla, které se mi zarývalo mezi nohy. A já se něj mačkala víc a víc ve snaze si tu kundu snad rozdrtit.... Připadala jsem si jak nadržená fena, která se tře Pánovi o nohu. Ale to mi bylo jedno. Vnímala jsem Pána na druhý straně telefonu, jak ho moje vzrušení a vzdechy rajcují. Moje nadrženost přecházela tak trošku v zoufalství při myšlence, že pro další minimálně dvě hodiny si moje kunda neužije žádnej zásun. Krucinál! Fakt k zlosti!
Další dvě hodiny, než jsem odjela z práce domů, jsem si v hlavě přehrávala to, o čem jsme s Pánem mluvili v telefonu. No, mluvili... spíš přerývavě vyslovovali jakési slova mezi vzdechy. Ano, udělám to! Těším se na to. Už jen z té myšlenky se mi kundička tetelí.
Když jsem byla doma, tak mě ještě Pán přinutil, abych se podívala na jedno fetiš video. Myslím, že pode mnou byla snad i louže. To, co tam předváděl ten úchylák v plášti s plynovou maskou, mě dostalo. Bylo to tak neskutečně prasácký video, že jsem nemohla odtrhnout oči a moje kunda pulsovala a řvala, že chce svou dávku.
A pak jsem vyrazila. Splnit to, o čem jsme se bavili s Pánem v telefonu. Obhlížím terén a marně hledám. Tady nic. Tady taky nic. Sakra, já to snad nenajdu! Copak už všechny vymřely? Zoufale se rozhlížím kolem, až jeden trs opravdu najdu. Vypadá ale poněkud zaprášeně. Tak to ne, to nechci. A támhle další. Ten ale zase vypadá, že je zastávkou kdejakých čoklů, to taky nepřipadá v úvahu. Pak je uvidím. Hnízdečko nádherných šťavnaťoučkých kopřiv. To je přesně ono!!! Vrátím se pro vás, holky, až se setmí, usmívám se.
Stmívá se. Vyrážím na lov, vyzbrojena latexovou rukavicí. Kopřivy jsou blízko mého domu. Tajně jsem se vyplížila z baráku, aby mě neviděli mí spolubydlící. Blížím se k tomu hnízdečku, natahuju černou nádheru na ruku... vtom slyším auto. Fofrem jde rukavice dolů a za záda. Mává na mě soused. Zdravím. Uf! Tak, už je vzduch čistý. Nasazuju rukavici znovu a trhám trs kopřiv s tím, že si vyberu tu nejlepší. U baráku a umělého osvětlení zjišťuju, že nejen že jsem si přinesla na kopřivách nějaký bordel, mám je i s malým šnečkem na spodní straně listu. Tak to ne! Vyrážím znovu. Už je skoro tma, špatně se hledá. Ale mám je. Druhou rukou zkouším jejich sílu. Sakra, vždyť vůbec nepálí! Jauvajs, dotkla se mě jiná vedlejší mrcha. Ta je štípavá jako blázen. Za trest ji trhám (a ještě další tři) a odnáším stonek zabalený v rukavici domů. Jsem celá nesvá, snad mě nikdo nevidí. Určitě by bylo hned každému jasné, že ty kopřivy mám na kundu! Opět tajně proklouznu barákem do bytu a spokojeně si je položím před sebe na stůl. Vyberu si tu nejlepší. Pán říkal, že můžu použít jen jednu. Jsem z té akce mírně vzrušená a z toho, co mě čeká teď mě začíná kundička opět pulsovat. Ten rituál miluju, kdy si přináším hračky, chystám věci na to, abych si udělala krásně. Pokládám vítěznou kopřivu na křeslo a zálibně si jí prohlížím. Je to má přítelkyně a za chvíli to bude moje nejintimnější milenka. Nasazuju čisté latexové rukavice a hraju si s kundičkou, i když jsem oblečená. Záměrně. Pomaloučku vkládám první lístek do kalhotek a přitisknu. Velké zklamání! Nepálí to. Jak to? Na prstech žahala jako sviňa! Beru další a opět vkládám do kalhotek....Na poštěváček přikládám vrnícího vibrátora a užívám si první slasti. Už je cítím. Slyším svůj hlasitý vzdech. Jo, to je skoro vono! Ještě by to chtělo grády. Jsem rozjetá a kunda mi teče blahem, mám skoro zmáčené kalhotky. Na pysky si nacvakuju kolíčky a zbytek kopřivy i se stonkem sroluju do balíčku a nekompromisně si ho vrazím do roztažený kundy. Panebože! To je síla! Až se mi podlomily kolena! Slíbila jsem, že ojedu křeslo, tak to taky plním. Stejně mi nohy vypovídají službu. Třu se kundou v kalhotkách naplněnou kopřivou, s vibrátorem na poštěváku a kolíčky na pyscích, o křeslo. Krucinál! Strašně to pálí. A kolíčky tlačí a bolí až k nevydržení. Tryskají mi slzy, když si uvědomím tu žahavou bolest mezi nohama. Pán by byl na mě pyšný, že to vydržím. Vnímám čím dál větší bolest a zároveň se dostavuje silný a osvobozující orgasmus během kterého mi tečou slzy proudem. Nejsem schopná slézt, nejsem schopná se pohnout, vypnout vibrátor. Nic. Jenom se klepu a myslím na to, že je strašná škoda, že tu u sebe nemám svého Pána. Bylo to pro něj, tak si to přál.