Hledej v přírodě

01.09.2013 23:12

 

Ostny kolem dokola, ale ježek to není. Zelený kabátek uvnitř s překvapením, ale myslivec to není. Tváře hoří, dech se krátí, tělo pulsuje, ale horečka to není, jasný Pane....

Tři hádanky musíte vyřešit, tak jako v té známé pohádce Tři oříšky pro Popelku....

Už víte?

 

Bylo nebylo... Jednoho krásného možná už skoro podzimního dne, kdy jsem byla se svým princem na procházce, jsem si všimla, že loví něco z příkopu. Normálně se takhle asociálně nechová, zřejmě tam objevil něco moc zajímavého. A taky že ano :-) Oba jsme se dívali na tu „věc“ s ostny dokola, v zeleném kabátku se stopkou... a pak se naše pohledy setkaly. Bylo nám jasné, čím se nadcházející večer budeme bavit. A tehdy začala naše pohádka. Pohádka s názvem Tři kaštany pro čubičku:-)

Podvečer nadešel a s ním naše choutky vyzkoušet uloupené plody přírody. Vzrušovalo mne, že musím mít ruce nad hlavou, aniž by mi je můj Pán přivázal. Měla jsem stále nutkání sahat si dolů. Musím říci, že ostny jsou tedy opravdu drsné :-) Jeden kaštan jsem dostala pod kalhotky. Kroutila jsem se pěkně. Zážitek je to opravdu silný. Zvláště pak, když mi přes rozkrok Pán přehodil peřinu a dorazil svým stehnem mezi mé nohy.... Ani nemusím popisovat, jak mi kundička řvala vzrušením!

A další kaštan... tentokrát mezi kozy. A pěkně si je čubičko zmáčkni! Neváhala jsem. V obrovské síle vzrušení to byla neskutečná slast.....

Co bylo dál? Záleží už na vaší fantazii, co s kaštany provedete :-)

Naše pohádka měla rozhodně dobrý konec! ;-)

 

-V-