Dárek k narozeninám (Autor: Mintaka)

11.10.2011 03:26

Naše lekce začínají vždy stejně. Pán mi nasadí obojek a dovolí, abych se šla do koupelny připravit. Nikdy nevím - kromě trestu - co mě čeká.To napětí je zvláštní, strach se mísí s těšením. Když jsem tentokrát vyšla z koupelny, překvapením jsem zalapala po dechu. Na konferenčním stolku byla deka a na sedačce připravené všechny "hračky".....a jedna navíc. Nemohla jsem z té věci odrhnout oči a Pán se očividně bavil. Vibrační bruska...proboha, na co to tu je???

A už zazněl přísný povel: "Lehni si na záda,ruce pod stůl!"

Cvak, kovová pouta zastudí na zápěstí.

"Ne prosím Pane, masku na oči ne, prosím," žadoním. Nesnáším tu věc, nevidím co On dělá a kde je. Marně. Pán málokdy dá na žadonění a prošení. Cítím, jak mi přivazuje kotníky k nohám stolku a další provaz kolem těla. Jsem znehybněná, slepá, rozklepaná... bezmocná.... Je to krásné.

Au au auuu...co to je???...pálí to, na prsou, na podbříšku a nyní i na kundě.....vosk!

Chvilku mi trvalo, než jsem to poznala, bez zraku je vše jiné. Malá pauza, nic se neděje, nic neslyším. Kde je? Co dělá??? Najednou cítím ruku a maska je dole.

"Chci vidět tvoje oči, dívej se na mě!" zní rozkaz.

Pán zapíná brusku a blíží se s ní k počtěváčku. Celá se napnu......achhh ...panebože... to se nedá ani popsat. Začínám se chvět, škubat, nebýt pevně přivázaná, tak spadnu... orgasmus střídá orgasmus. Křičím, přestávám vnímat, brečím a prosím ani nevím o co...

Konec.

Pán vypíná ten stroj, hladí mě, odvazuje a slyším jak šeptá: "Hezké narozeniny,moje subinko..."

 

A... tohle je ona... Přesně ona. A abych nezapomněla: pochopitelně na ní nebyl brusný papír, ale igelit... Volnější, hladký a příjemný igelit...